شب های بی خوابی برای توخل رئیس بایرن پیش از درگیری من سیتی

توماس توخل برای بازی بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به قدری مشتاق است که این بازیکن آلمانی در آستانه بازی اول سه شنبه با مشکل خوابیدن مواجه شده است. توخل بایرن را به ورزشگاه اتحاد برد تا یک قدم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای دومین بار نزدیک شود. این بازیکن 49 ساله در فینال 2021، چلسی را به پیروزی مقابل سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا رساند و در سپتامبر گذشته از باشگاه لیگ برتری اخراج شد. حالا توخل در وقت های اضافه کار می کند تا بتواند دوباره گواردیولا را شکست دهد.

این بدان معناست که الگوهای خواب سرمربی بایرن در زمان آماده سازی او در حال بررسی برنامه های تاکتیکی خود است.

توخل روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “سعی خواهم کرد زود بخوابم. فقط امیدوارم بتوانم بخوابم.”

“بهترین آمادگی خواب است، اما گاهی اوقات وقتی به چیزهایی فکر می کنید، خوابیدن سخت است.

“امروز صبح خیلی زود از خواب بیدار شدم و فقط تصمیم گرفتم به زمین تمرین بروم زیرا نمی توانستم دوباره بخوابم. فقط به مسابقه فکر می کردم.”

توخل که ماه گذشته جانشین جولیان ناگلزمن اخراج شده در بوندسلیگا شد، برای یازدهمین بار در دوران مربیگری خود به مصاف گواردیولا خواهد رفت.

این آلمانی تنها در سه دیدار قبلی خود پیروز شده است، اما فینال لیگ قهرمانان اروپا بر تمام دیدارهای دیگر برتری دارد، حتی اگر توخل بخواهد اهمیت آن شب خاطره انگیز در پورتو را کم رنگ کند.

او گفت: “فکر نمی کنم بتوانم از بازی های دیگری که مقابل پپ انجام داده ام چیز زیادی یاد بگیرم.”

کاری که پپ انجام می دهد منحصر به فرد است. ما سعی خواهیم کرد راه حل هایی پیدا کنیم اما برای ایجاد مشکل برای سیتی به عملکرد کامل نیاز داریم.

ما به این فینال اشاره نکردیم و آن را انجام نخواهیم داد.

– ‘استاندارد طلایی’ –

سیتی که در چهار فصل از پنج فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده است، پس از پیروزی در 8 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها، با فرم خوبی وارد بازی می شود.

توخل با قبول اینکه بایرن ضعیف است، گفت: “این یک وظیفه بزرگ پیش روی ما است. آنها استاندارد طلایی فعلی برای ما هستند.

ما می‌خواهیم به آن عمل کنیم، اما تیم این حق را دارد که پس از نتایج و عملکردهایمان در لیگ قهرمانان اروپا تا اینجای کار اعتماد به نفس داشته باشد و باید تلاش کنیم همینطور ادامه دهیم.

“شاید ما در نقش ضعیفی بازی کنیم که مشکلی نیست. ما سعی خواهیم کرد از آن بهترین استفاده را ببریم. باید اعتماد به نفس داشته باشیم و در بالاترین سطح بازی خود باشیم.”

توخل که تیمش در صورت صعود به نیمه نهایی می تواند با باشگاه سابقش چلسی روبرو شود، اصرار دارد که در بازگشت به انگلیس انگیزه اضافی برای بازی احساس نمی کند.

او گفت: “دیگر نیازی به انگیزه نیست. من از هر روز حضور در انگلیس، مربیگری در انگلیس و لیگ برتر لذت بردم. خوشحالم که برگشتم و به این فضا بازگشتم.”

“وقتی سوت به صدا در می آید، آنقدر لذت و افکار احساسی وجود نخواهد داشت. سپس تا آخرین سوت مسابقه خواهیم داد.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله