“شاید تفنگ یا بد رفتاری وجود داشته باشد”: ویرندر سهواگ در مورد غیبت عمران مالک در مسابقه RCB

عمران مالک، یکی از امیدوارکننده‌ترین بازیکنان کریکت هند، انتظار می‌رفت که دوران حرفه‌ای خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به سطح جدیدی برساند، اما عملکرد او چندان رضایت‌بخش نبوده است. همانطور که سان رایزرز حیدرآباد در بازی روز پنجشنبه به مصاف رویال چلنجرز بنگلور رفت، آیدن مارکرام کاپیتان حتی نمی‌دانست که چرا عمران بخشی از تیم یازدهم بازی نیست. وقتی از ویرندر سهواگ، بازیکن سابق کریکت هند در مورد غیبت عمران و بی اطلاعی مکرم سؤال شد، کریکت باز بازنشسته پاسخ نگران کننده ای داد.

اگرچه سهواگ اعتراف کرد که عمران به دلیل عملکرد ضعیف از تیم خارج شده است، اما احساس می کند اتفاقی در پشت صحنه رخ داده است که به دلیل آن از بازی مقابل RCB کنار گذاشته شد. اما، این واقعیت که مارکرام از دلیل آن آگاه نبود، به فرد می گوید که چیزی بین عمران و مدیریت SRH درست نبوده است.

“من احساس می کنم شما می توانید هر کاری را پشت صحنه انجام دهید که زندگی شماست، اگر در زمین بازی می کنید و برای آن سخت کار می کنید، این برای من مهم است. زمانی که من مربی یا مربی بودم، معتقد بودم که وقتی شما در زمین می خواهم 100 درصد از شما تلاش کنم، خارج از زمین چه می کنید، من معنایی در آن ندارم، این زندگی شماست. من واقعاً متوجه نشدم که “پشت صحنه” یعنی چه. شاید او (عمران) ) با مدیریت دعوا کرده اید یا شاید بد رفتاری شده است، پس بد است. به شما فرصت داده شد، اجرا نکردید، حالا باید تا فرصت بعدی خود صبر کنید. باید با عملکرد خود دهان را ببندید.” سهواگ در Cricbuzz گفت.

Sehwag همچنین شباهت هایی را بین وضعیت فعلی و پرونده مدیریت دیوید وارنر – SRH در سال گذشته مشاهده کرد.

او گفت: “من فکر می کنم چیزی مشابه توسط دیوید وارنر نیز گفته شده است. این همان زبان بود، فقط مارکرام آن را به روشی بهتر بیان کرد.”

او افزود: “احتمالا مارکرام واقعاً نمی داند که چرا عمران را کنار گذاشته اند یا شاید به او گفته شده است که او را انتخاب نکند. و وقتی مارکرام بدون دلیل ارائه شد، او چه خواهد گفت.”

SRH، به لطف باخت به RCB، با تنها 4 پیروزی در 13 مسابقه در انتهای جدول باقی مانده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله