“شاهین افریدی ما همه می خواهیم”: ستاره پاکستان اولین ویکت بین المللی را پس از پیروزی PSL انتخاب کرد. تماشا کردن

شاهین افریدی یکی از پنج بازیکنی بود که برای سری T20I مقابل افغانستان استراحت کرد.© AFP

شاهین افریدی، ستاره پیستور، که اخیراً قلندرز لاهور را به دومین قهرمانی متوالی خود در سوپر لیگ پاکستان (PSL) هدایت کرد، در اولین مسابقه T20I مقابل نیوزلند در ورزشگاه قذافی لاهور به میدان رفت. با این حال، شاهین که برای سری T20I در برابر افغانستان استراحت کرد، خیلی طول نکشید تا نشان خود را بگذارد، و در دومین اور خود ضربه ای زد تا ویل یانگ را حذف کند، کسی که برای یک آف درایو پررونق رفت اما فقط توانست از داخل غلیظ شود. لبه و توپ در وسط و بیرون بیخ او را تکان داد.

در حالی که طرفداران تیم کریکت پاکستان از دیدن بازگشت شاهین به صحنه هیجان زده بودند، این حارث رئوف بود که با بهترین چهره های حرفه ای خود نمایش را ربود و الهام بخش پیروزی بزرگ پاکستان بر کیوی ها شد.

پس از اینکه کاپیتان بابر اعظم در صدمین بازی خود در T20I به ضربه زدن برگزیده شد، فخار زمان و سایم ایوب هر کدام 47 دوش به ثمر رساندند و در 79 ران شراکتی برای ویکت سوم انجام دادند تا پاکستان در 19.5 اور به 182 لنگر برسد.

رئوف، یکی از پنج بازیکنی که پس از استراحت در آخرین سری بازی های پاکستان در برابر افغانستان بازگشت، بهترین ارقام دوران حرفه ای خود را 4-18 به دست آورد زیرا نیوزیلند 94 بازی را در 15.3 اور کسب کرد.

عماد وسیم چرخاننده دست چپ در تنها اوور خود با نتیجه 2-2 به پایان رسید — هر دو ویکت خود را از تحویل پی در پی برداشت.

مارک چپمن با 27 توپ 34 شامل چهار مرز و شش گل برتر را به ثمر رساند در حالی که کاپیتان تام لاتام 24 توپ 20 را به ثمر رساند.

بهترین ارقام قبلی رئوف T20 4-22 نیز در سال 2021 در شارجه در برابر نیوزیلند به ثبت رسیده بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله