“سیستم بررسی کوهلی”: کاپیتان ویرات در RCB در IPL 2023 تماس های درست DRS را در مقابل PBKS انجام می دهد. توییتر تحت تاثیر قرار گرفت

طرفداران کریکت در سرتاسر جهان نگاهی اجمالی به ویرات کوهلی، کاپیتان، دیدند، اما او در بازی روز پنجشنبه در موهالی در مقابل پنجاب کینگز در موهالی، در کنار فاف دو پلسیس، کاپیتان ثابت رویال چلنجرز بنگلور، که در حال پرستاری از مصدومیت است، ایستاد. و این مسابقه برای RCB شیرین بود زیرا آنها با 24 ران پیروز شدند. کوهلی که در گذشته کاپیتان RCB و تیم کریکت هند بوده است، نیم قرن گلزنی کرد و همچنین با تماس های DRS خود تحت تاثیر قرار گرفت.

در اوور اول، بازکننده PBKS Atharva Taide پس از درخواست تجدیدنظر LBW توسط محمد سراج، توسط داور اعلام نشد. کهلی بلافاصله برای بررسی رفت و این تصمیم لغو شد. سپس در مرحله چهارم، دوباره توسط سراج، کوهلی پس از اینکه لیام لیوینگستون از PBKS به دلیل درخواست تجدیدنظر LBW مورد قضاوت قرار نگرفت، دوباره DRS گرفت. و باز هم حق با کهلی بود و این تصمیم باید لغو می شد.

کاربران توییتر تحت تاثیر قرار گرفتند.

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، فاف دو پلسیس علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه دنده قبل از اینکه محمد سراج بهترین ارقام خود را در IPL ایجاد کند تا پیروزی 24 ران رویال چلنجرز بنگلور در برابر پنجاب کینگز را در روز پنجشنبه رقم بزند، یک ضربه خاص را انجام داد. دو پلسیس که به دلیل مصدومیت به عنوان “بازیکن ضربه ای” بازی می کرد، 84 توپ از 56 توپ را غارت کرد و با کاپیتان ایستاده ویرات کوهلی (59 از 47) یک ایستگاه ویکت باز کننده 137 دونده را به اشتراک گذاشت تا پس از قرار گرفتن، RCB را به 174 به مدت چهار برای هدایت کند. در به خفاش.

اگرچه کاپیتان شیکار داوان برای دومین بازی متوالی در دسترس نبود، پنجاب قدرت شلیک کافی برای تعقیب 175 را داشت اما در شروع تعقیب ویکت های زیادی را از دست داد.

سراج با توپ جدید و همچنین در اورهای مرگ با نتیجه 4 بر 21 در چهار اور به پایان رسید و یک پیروزی خوشایند را برای تیمش تضمین کرد. ضدحمله جیتش شارما 41 بر 27 برای پنجاب بی نتیجه ماند.

این سومین برد RCB در شش بازی بود در حالی که پنجاب سومین باخت خود را در شش بازی متحمل شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله