سیدنی ODI آمار پنج مسابقه آخر را به خود اختصاص می دهد

استرالیا در مقابل هند: سیدنی ODI در پنج مسابقه گذشته به مصاف هم می رود

هند به دنبال بهتر شدن رکورد خود در برابر استرالیا در زمین کریکت سیدنی روز جمعه خواهد بود.© خبرگزاری فرانسه


تور هندوستان در استرالیا با یک سری سه مسابقه ODI آغاز می شود ، دو بازی اول قرار است در تاریخ 27 نوامبر و 29 نوامبر در سیدنی برگزار شود. زمین کریکت سیدنی طی چندین سال شاهد درگیری های زیادی بین دو طرف بوده است . آخرین بازی در ژانویه 2019 برگزار شد ، در حالی که استرالیا در اولین ODI از سری سه مسابقه با 34 بازی اختلاف پیروز شد. میزبان در پنج مسابقه اخیر خود با قالب 50 برد در زمین بازی کریکت سیدنی ، از یک رکورد مناسب به مصاف تیم هند برخوردار است. استرالیا در سه بازی از این تعداد پیروز شده است و میهمانان در یک بازی پیروز شده اند. درگیری باقیمانده نتیجه ای نداشت.

اخبار

آمار مسابقه رو در رو استرالیا و هند (5 بازی آخر ODI):

استرالیا برنده: 3

هند برنده: 1

نتیجه ای: 1

تیم هند از خدمات روهیت شارما ، بازیکن بازکن که هنوز در حال بهبودی از ناحیه مصدومیت از ناحیه همسترینگ است ، محروم خواهد بود.

روهیت در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) مصدومیت را تجربه کرد. با از دست دادن خفاش ، سری ODI و T20I ، KL Rahul به عنوان ناخدا برای فرمت های توپ سفید انتخاب شده است.

تبلیغ شده

میزبان اخیراً تغییراتی در ترکیب تیم های محدود خود ایجاد کرده است و اندرو تای جایگزین کین ریچاردسون شده است. ریچاردسون برای اینکه در کنار همسر و پسر تازه متولدش در آدلاید بماند ، از تیم جدا شد.

ODI نهایی این مجموعه در تاریخ 2 دسامبر در مانوکا بیضی در کانبرا برگزار می شود. سه بازی با فرمت 50 بیش از همان تعداد T20I و یک سری تست چهار مسابقه دنبال می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله