سوورا گانگولی در سوگ مرگ سومیترا چترجی می گوید: “تو خیلی کار کردی ، می توانی در آرامش استراحت کنی”

Sourav Ganguly عزادار مرگ Soumitra Chatterjees ، می گوید

Sourav Ganguly (راست) در کنار بازیگر Soumitra Chatterjee ، که روز یکشنبه در کلکتا در سن 85 سالگی درگذشت.© Sourav Ganguly / توییتر


رئیس شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) سوراو گانگولی در سوگ درگذشت بازیگر افسانه ای و برنده جایزه دادا صاحب پالکه ، سومیترا چاترجی ، که روز یکشنبه در سن 85 سالگی در کلکته رفت درگذشت. چاترجی در بیمارستان Belle Vue در کلکته پذیرفته شد و پس از مثبت بودن آزمایش COVID-19 در ICU قرار گرفت. کاپیتان پیشین هند با ارسال توییتر نوشت: “تو خیلی کار کرده ای .. می توانی در آرامش استراحت کنی …”

اخبار

چاترجی که به دلیل همکاری با کارگردان فیلم برنده اسکار Satyajit Ray شناخته می شود ، مترادف با شخصیت کارآگاهی “Feluda” ساخته شده توسط ری شد.

گرچه اولین حضور فلودا در یک سری از کتابهای کارآگاهی بود که توسط ری نوشته شده بود ، بعداً استاد بزرگ تصمیم گرفت که به آن قالب سلولوئیدی بدهد و چاترجی در همه فیلم های ساخته شده توسط ری روی فلودا نقش اصلی را بازی کرد.

بعداً ، ری شروع به ساختن تصاویر فلودا در کتابهای خود بر اساس شکل چترجی کرد.

تبلیغ شده

چاترجی در خواندن شعرهایی از رابیندرانات تاگور ، بند بنگالی تبار بود. وی در 6 اکتبر سال 2020 بیمار شد و آزمایش ویروس کرونا مثبت شد. بعداً ، او آزمایش منفی نیز داد.

بعداً به عوارض متعددی تبدیل شد که منجر به مرگ وی شد. با او ، یک دوره در فیلم های بنگالی به پایان رسید.

مباحث ذکر شده در این مقاله