سونیل گاواسکار می گوید: “تناسب دوباره” روهیت شارما “بهترین خبر” برای کریکت هند است.


کاپیتان سابق هند ، سونیل گاواسکار ، از دیدن روهیت شارما “دوباره مناسب” در عمل خوشحال است که احساس می کند “بهترین خبر برای کریکت هند” پیش از سفر به استرالیا است. روهیت که در جریان بازی IPL برابر Kings XI پنجاب از ناحیه همسترینگ از ناحیه عضله آسیب دید ، یک هفته پس از محرومیت از تیم استرالیا به دلیل آمادگی جسمانی ، در پارک مقابل سانریسرز حیدرآباد بود. گاواسکار به کانال یوتیوب گفت: “هرچه در رابطه با آسیب دیدگی او (روهیت) اتفاق افتاده باشد ، و آن را کنار بگذارید ، من می گویم که یک خبر خوب برای کریکت هند مناسب بودن روهیت شارما است.” ورزش تک.

اخبار

با این حال ، گاواسکار گفت که نگرانی هایی که توسط سرمربی راوی شستری و رئیس BCCI سوراوا گانگولی ایجاد شده و از بازیکن بزرگسال خواسته است که به سرعت برگردد ، “معتبر” است.

گاواسکار گفت: “نگاه کنید ، نگرانی نشان داده شده توسط همه به طور جمعی مبنی بر وجود پارگی (اگر او با سرعت خود را برگرداند) یک نگرانی معتبر است. اما او اعتماد به نفس به نظر می رسید. او طنابهای مرزی و همچنین دایره 30 حیاطی را بازیافت.” .

افتتاحیه افسانه ای گفت که اگر BCCI بخواهد روهیت را در یک آزمایش تناسب اندام دیگر قرار دهد ، هیچ آسیبی نخواهد داشت.

گاواسکار گفت: “او این مسابقه را انجام داد تا نشان دهد که متناسب است ، اما اگر BCCI می خواهد تناسب اندام خود را دوباره آزمایش کند ، پس هیچ مشکلی وجود ندارد. از آنجا که آنها می خواهند کاملاً مناسب باشند یا نه.”

گاواسکار همچنین اظهارات گانگولی را تکرار کرد که وضعیت مسابقه کاملاً متفاوت از جلسات خالص است و فاقد هرگونه فشار است.

“شاید او تحت نظارت قرار گیرد. به طور معمول ، هنگامی که از مصدومیت برمی گردید ، باید چند مسابقه انجام دهید زیرا وضعیت آمادگی جسمانی وضعیت آمادگی جسمانی شما را تعیین می کند.

وی توضیح داد: “صرف نظر از اینکه در تورها چقدر مناسب به نظر برسید ، استرس نخواهید داشت اما وقتی فشار یک مسابقه را دارید ، این یک ایده از تناسب اندام شما می دهد.”

با این حال ، گاواسکار نمی خواست این سال را مطرح کند که آیا روهیت در صورت صعود به سمت تیم ، معاون کاپیتانی خود را پس می گیرد؟

گاواسکار گفت: “کاپیتان ، نائب کاپیتان اصلاً نباید مسئله ساز شود. بحث این است که بازیکن باید برای بازی در دسترس باشد و او در دسترس است.”

تبلیغ شده

“دو بار از روهیت قبل و بعد از مسابقه س wasال شد و او گفت که او خوب است و خوب کار می کند. به نظر می رسید با اعتماد به نفس است.

وی افزود: “بنابراین در واقع ، هیچ فایده ای ندارد که به جزئیات آنچه قبلا اتفاق افتاده است بپردازیم. بیایید در مورد امروز صحبت کنیم و امروز او مناسب است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله