سونیل گاواسکار “دوست دارم برای چنای سوپر کینگز بازی کنم” و ببین MS Dhoni چگونه این کار را انجام می دهد

کاپیتان CSK MS Dhoni و Sunil Gavaskar© BCCI/IPL

چنای سوپر کینگز یکی از ثابت ترین تیم ها در لیگ برتر هند بوده است. CSK به رهبری MS Dhobi، علیرغم محرومیت برای دو دوره از لیگ، چهار عنوان در IPL کسب کرده است. در 41 سالگی، Dhoni هنوز هم نیرویی است که باید با آن حساب کرد. او در IPL 2023 با کمال پیشروی تیم را بر عهده داشته است و همچنین با خفاش کمک کرده است. تحت او، CSK آرام و مطمئن به نظر می رسد. در حالی که هنوز روزهای اولیه برای پیش بینی اینکه آیا CSK می تواند برای پلی آف واجد شرایط باشد یا خیر، آنها به اندازه کافی قول داده اند.

سونیل گاواسکار، بزرگ کریکت، بارها از او پرسیده شد، اگر فرصتی به او داده شود، دوست دارد برای کدام تیم در IPL بازی کند.

گاواسکار در ستاره اسپورت پاسخ داد: “هندیان بمبئی، چه کسی دیگر؟ اگر نه، پس من دوست دارم برای چنای سوپر کینگز بازی کنم. سوپر کینگز چنای به دو دلیل، اول اینکه صاحبان چنای به کریکت علاقه مند هستند، آنها کارهای زیادی برای این کار انجام داده اند. آقای سرینیواسان کارهای زیادی برای کریکت انجام داده است و دومین دلیل بزرگ این است که با ام اس دونی در رختکن بنشینیم و ببینیم که او چگونه تیم را کاپیتان می کند. آیا او در رختکن هم مثل خودش آرام و خونسرد است آیا او خونسردی خود را از دست می دهد زمانی که کسی یک توپ را رها کرده است یا کسی از یک فیلدر حمایت نمی کند؟ این چیزی است که من دوست دارم بدانم.”

گاواسکار معتقد است دلیل اینکه CSK در بازی اخیر خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور توانست طوفان را پشت سر بگذارد به خاطر دونی است. “بازیکنان فشار زیادی را احساس نمی کنند زمانی که MS Dhoni هدایت تیم را بر عهده دارد. او کاملاً خونسرد است و این به شما کمک می کند. او در لحظه می ماند و هرگز فریفته نمی شود. بله، او به آنها خیره می شود هنگامی که آنها را رها می کنند یا زمین را از دست می دهند، اما او هرگز آنها را تحت فشار قرار نمی دهد. به همین دلیل است که CSK در مواقع سخت موفق می شود در مواقعی که نمی شود، شجاعانه رفتار کند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله