سوم ODI: استرالیا در بالای جدول جام جهانی کریکت مردان ICC ODI سوپرلیگ قرار دارد ، هند به دلیل کند بودن بیش از حد امتیاز خود را از دست داد


تیم استرالیایی تحت هدایت آرون فینچ روز چهارشنبه پس از پیروزی 2-1 در سری 3 بازی مقابل هند ، به بالای جدول امتیازات جام جهانی کریکت مردان ICC منتقل شد. میزبان استرالیا هند را با نتیجه 2-1 شکست داد و در نتیجه تیم با 40 امتیاز به رتبه یک رقابت های سوپرلیگ جام جهانی کرکت مردان ICC منتقل شد. هند موفق شد سومین و آخرین ODI را با 13 بار بدست آورد و در نتیجه ، تیم ها تعداد خود را در لیگ برتر ODI باز کنند.

اخبار

هند با نه امتیاز در موقعیت شماره شش قرار دارد. تیم باید 10 امتیاز برای کسب سومین ODI داشته باشد ، اما تیم تحت هدایت کوهلی یک امتیاز را به دلیل کند بودن نرخ بیش از حد از دست داد.

در ابتدا ، در انتشار ICC اعلام شده بود که هر بازیکن هندی 20 درصد از هزینه های مسابقه خود را به دلیل کند بودن نرخ بیش از حد در اولین ODI در برابر استرالیا جریمه می کند ، اما در آن زمان هیچ اشاره ای به کسر امتیاز نشده است.

با این حال ، در آخرین جدول رده بندی به روز شده مسابقات سوپرلیگ ODI ، هند با 9 امتیاز در مکان ششم قرار دارد.

طبق شرایط بازی ICC: “اگر در پایان مسابقه ، محاسبه نرخ بیش از حد مشخص کند که تیمی یک یا چند بازی را کمتر از حداقل حداقل نرخ لازم انجام داده است ، برای هر تیم یک امتیاز برای هر کس کسر می شود پر شدن بیش از حد تیم از حداقل میزان بیش از حد مورد نیاز خود در یک مسابقه کوتاه است. “

استرالیا در دوره قبلی خود در مسابقات قهرمانی 13 تیمی انگلیس را با نتیجه 2-1 شکست داده بود ، قهرمانی که امسال برای ایجاد زمینه در کریکت ODI و همچنین تصمیم گیری در مورد 7 بازی مقدماتی مستقیم مسابقات جام جهانی کریکت مردان 2023 20C معرفی شد.

تبلیغ شده

هند ، اگرچه به عنوان میزبان از محل اسکله مطمئن بود ، اما باید از این فرصت برای آماده سازی طولانی مدت استفاده می کرد. انگلیس قهرمان جام جهانی با 30 امتیاز در رده دوم جدول امتیازات قرار دارد. آنها در سری آغازین قهرمانی با نتیجه 2-1 ایرلند را شکست دادند تا اینکه با همان اختلاف برابر 5 بار قهرمان جهان ، استرالیا شکست بخورند.

پاکستان همچنین پس از پیروزی 2-1 مقابل زیمبابوه که 10 امتیاز برای پیروزی Super Over خود در ODI نهایی که در راولپندی برگزار شد ، 10 امتیاز کسب کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله