سومین ODI: ویرات کوهلی “قلب و آرزو” را ستایش می کند در حالی که هند استرالیا را با 13 اجرا شکست می دهد


کاپیتان هند ویرات کهلی خوشحال بود که این تیم با وجود “قلب و تمایل” در سومین ODI مقابل استرالیا در روز چهارشنبه در کانبرا بازی کرد ، علی رغم اینکه این سریال بعد از بازی دوم به نفع میزبان تصمیم گرفته شده است. هند با موفقیت از مجموع 302 دفاع کرد و با 13 دوش در استادیوم Manuka Oval استرالیا را شکست داد. کاپیتان هند ضمن تمجید از همکاری حیاتی هاردیک پاندیا و راویندرا جادجا گفت: “ما با قلب و آرزو بازی کردیم و این همان کاری است که شما باید در استرالیا انجام دهید.”

اخبار

کوهلی بعد از بازی گفت: “خصوصاً خوشحال کننده است که ما نیمه اول ابتدای کار و نیمه دوم استرالیا زیر پمپ بودیم و هر دو بار با هم مبارزه کردیم.”

کوهلی گفت: “13 تا 14 سال کریکت بین المللی بازی می کنید ، باید بتوانید مثل ما برگردید.”

هند پیروز شد و شکار را انتخاب کرد.

پس از ویکت اولیه شیخار داوان ، کوهلی به همراه شوبمن گیل ، که به جای مایانک آگروال ، خفا را باز کرد ، برای هند بازسازی کرد.

پس از سقوط گیل به قیمت 33 ، شریاس آیر و KL راهول به سرعت دنبال کردند ، هر دو ضرب و شتم موفق به ایجاد یک امتیاز نشدند.

کوهلی به مبارزه با هاردیک پاندیا ادامه داد ، اما به مدت 68 سال عزیمت کرد و هند را در 5/152 ترک کرد. اما Hardik Pandya و Ravindra Jadeja با هم مشارکت شکست ناپذیر 152 را اجرا کردند تا هند در پایان 50 پرورشی به 5/302 برسد.

کوهلی ، که گفت: “من دوست داشتم کمی بیشتر ادامه دهم ، اما ما یک همکاری عالی بین هاردیک و جادجا داشتیم. این دقیقاً همان چیزی بود که تیم برای به دست آوردن این افزایش نیاز داشت ، حتی اگر سریال را از دست داده باشیم.” همچنین سریعترین امتیاز برای 12000 اجرای ODI را بدست آورد.

“یک پسر که اولین کار خود را انجام می دهد ، بازگشت شوبمن ، این باعث طراوت و شادابی ما شد. من فکر می کنم زمین از نظر کمک به بولرها بسیار بهتر بود ، بنابراین واضح است که سطح اطمینان بالا می رود. ما به همین دلیل توانستیم استرالیا را تحت فشار قرار دهیم “همچنین ، كوهلی درباره تغییر شرایط از سیدنی و همچنین تغییر در تیم هند گفت.

تبلیغ شده

در حالی که شوبمن گیل جای مایانک آگروال را گرفت ، شاردول تاکور ، کولدیپ یاداو و تی ناتاراجان همه وارد حمله بولینگ شدند و جای محمد شامی ، ناودیپ سائینی و یوزوندرا چاهال را گرفتند.

ناتاراجان در اولین بازی دو ویکت گرفت ، در حالی که شاردول تاکور سه پوست سر را انتخاب کرد. Kuldeep Yadav همچنین یک ویکت برای هند انتخاب کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله