سومین ODI: هاردیک پاندیا می گوید اگر Ravindra Jadeja مانتو “Rockstar” را در تیم هند نگه دارد ، خوب است


هاردیک پاندیا ، که در سومین مسابقه بین المللی یک روزه (ODI) 92 شکست ناپذیر را مقابل استرالیا شکست ، گفت که اگر راویندرا جیدجا “راک استار” مانتو تیم را حفظ کند خوشحال است زیرا اکنون پدر شده است و ترجیح می دهد او را بخوانند بابا هاردیک پس از پیروزی در کانبرا ، با شین وارن ، چرخنده سابق استرالیا ، صحبت کرد و همچنین از ت.

اخبار

هارديك در پاسخ به اين سال كه آيا او رايندرا جادجا را به عنوان راسته راكستار تيم تحويل مي دهد ، گفت: “اگر جيدجا آن نقش را حفظ كند ، حالم خوب است. من الان پدر هستم ، پس دوست دارم كه پدر الان “.

هاردیک افزود: “ناتاراجان کاملاً داستانی است ، کاملاً الهام گرفته از زمینه ای که از آن آمده است.”

هاردیک به دلیل نیم قرن شکست ناپذیری خود که هند شاهد ارسال 302 برای پنج گل از 50 گران اختصاص داده شده خود بود ، به عنوان بازیکن مسابقه قضاوت شد.

هاردیک به همراه جیدجا 150 اجرا برای ویکت ششم انجام داد.

در پاسخ ، استرالیا ، که قبلاً با بردن دو خانه اول ODI ، این سریال را برنده شده بود ، با فاصله 13 اجرا از هدف فاصله داشت.

آرون فینچ با ناک اوت 75 بالاترین رکورد میزبان بود.

تبلیغ شده

شاردول تاکور ، اولین مسابقه خود را در تور استرالیا انجام داد ، بهترین بازیکن بولر بود که از 10 بازی خود با ارقام 3 برای 51 بازگشت.

استرالیا ، با وجود از دست دادن ODI کانبرا ، سری 2-1 را شکست داد. روز جمعه هر دو تیم برای اولین بار از سه مسابقه بین المللی 20 بیست و یک بار در همان مکان دیدار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله