سومین ODI: سوراو گانگولی می گوید: هاردیک پاندیا ، راویندرا جیدجا می توانند “در دارایی عظیمی” در هند باشند

هند و استرالیا: هاردیک پاندیا ، راویندرا جادجا می تواند باشد

هند و استرالیا: هاردیک پاندیا ، راویندرا جیدجا پس از نوبت هند به غرفه بازگشتند.© خبرگزاری فرانسه


ویرات کوهلی پس از شکست در شکست ODI های اول و دوم ، هند را به پیروزی در مسابقات سوم سری سه مسابقه مقابل استرالیا رساند. هاردیک پاندیا و راویندرا جیدجا ضربه های شکست ناپذیری را بازی کردند و از نظر رئیس جمهور BCCI سوراو گانگولی بی توجه نبودند. کاپیتان افسانه ای سابق هند در توییتر به تمجید از این دو پرداخت. وی نوشت: “پیروزی خوب برای هند با وجود از دست دادن سریال ها … امیدوارم که این یک روند طولانی را رقم بزند .. جادجه و پاندیا در طولانی مدت می توانند سرمایه بزرگی برای این تیم باشند .. در موقعیت های دشوار بازی می کنند.”

اخبار

Pandya و Jadeja مشارکت شکست ناپذیری 150 دور را در پیش گرفتند ، زیرا بازدیدکنندگان برای میزبانان هدف 303 را اجرا می کردند. پاندیا از 76 زایمان 92 نمره گرفت و هفت چهار و شش زد. در همین حال ، Jadeja کهنه کار 66 ثبت نام از 50 زایمان را ثبت کرد ، همچنین پنج چهار و سه شش پا را نیز در چمدان قرار داد. حتی سرپرست کوهلی ، از 78 زایمان ، 63 دویدن به کل هند اضافه کرد.

با وجود گذشت نیم قرن از آرون فینچ (75) و گلن ماکسول (59) ، استرالیا تنها در 49.3 بار توانست فقط 289 مورد را کسب کند. شایان ذکر است که فینچ ویکت خود را به جز Jadeja از دست داد.

تبلیغ شده

این مسابقه همچنین عملکرد خوبی از T Pacera ، اولین پیستر داشت که دو اخراج از 10 بازیکن را اخراج کرد.

لباس کوهلی دو ODI اول را با اختلاف زیاد از دست داد. آنها بعد از 4 ژانویه در یک سری مسابقات T20I سه مسابقه با استرالیا روبرو می شوند و یک سری تست چهار مسابقه ای دنبال می شود. اولین مسابقه آزمون در 17 دسامبر آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله