سومین ODI: راویندرا جیدجا در مورد مشارکت “حیاتی” با هاردیک پاندیا صحبت می کند


راویندرا جیدجا ، همه کاره هند پس از ثبت پیروزی 13 برد مقابل استرالیا در سومین و آخرین مسابقه یک روزه بین المللی ، روز چهارشنبه گفت که همکاری بین او و هاردیک پاندیا با توجه به متن مسابقه بسیار حیاتی است. در حالی که هند با این برد حساب خود را در سوپرلیگ ODI باز کرد ، استرالیا این سری را 2-1 برد. اکنون ، از روز جمعه ، هر دو طرف در سه مسابقه سری T20I به مصاف هم می روند. Jadeja یک ناکام 66 ران زد و او 150 همکاری با Pandya را به هم زد تا امتیاز هند را به 302/5 برساند.

اخبار

“این طرح ساده بود ، من و هاردیك مدام در مورد چگونگی ایجاد مشاركت صحبت می كردیم. هر دوی ما می دانستیم كه پس از ما هیچ خفاشی در خط مقدم باقی نمانده است. ما از از دست دادن هیچ ویكتی آگاه بودیم و هر دو به دنبال بازی تا پایان بودیم. “بسیار مهم بود که ما تیم را به یک امتیاز قابل احترام رساندیم ،” Jadeja در یك قسمت از “Chahal TV” به یوزوندرا چاهال گفت.

Jadeja همچنین موفق شد ویکت حساس Aaron Finch را بدست آورد و در پایان سهمیه خود را با ارقام 1-62 کسب کند.

جادجا در مورد بولینگ خود صحبت کرد: “من در مورد استوپ-استامپ بولینگ فکر می کردم. پیشنهاد کمی وجود داشت بنابراین سعی کردم از آن استفاده کنم.”

شانس برای شروع کار هند بود زیرا کوهلی برای اولین بار در این سریال پیروز شد و تصمیم گرفت خفاشی کند. در حالی که درجه یک به طور هم صدا شلیک نشد ، درجه متوسط ​​به چالش کشید و هر دو Pandya و Jadeja به ترتیب 92 و 66 با پیروزی در مسابقه بازی کردند تا هند را به 5/302 هدایت کنند. کهلی 63 بار اجرا شد.

اضافه شدن Shardul Thakur ، T Natarajan و Kuldeep Yadav نیز بولینگ را در سومین ODI جوان کرد زیرا سرانجام تیم توانست در فواصل منظم ویکت ها را بدست آورد.

تبلیغ شده

برای اولین بار در شش ODI گذشته ، مردان آبی پوش نیز موفق به گرفتن یک ویکت در لباس های پاورپلی شدند. آرون فینچ 75 دوی بازی کرد ، در حالی که گلن ماکسول و اشتون آگار تمام تلاش خود را کردند تا استرالیا را از خط خارج کنند. اما در پایان ، کهلی و پسران موفق شدند معاملات خود را ادامه دهند و یک پیروزی 13 بار را ثبت کنند.

تاکور سه ویکت را قلقلک داد در حالی که ناتاراجان و بومرا هر کدام دو ویکت گرفتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله