سورش رینا تناسب اندام خود را در پیام انگیزه # پنجشنبه نشان می دهد. تماشا کردن

سورش رینا تناسب اندام خود را در پیام انگیزه # پنجشنبه نشان می دهد.  تماشا کردن

Suresh Raina یکی از بهترین کریکت ها محسوب می شود© توییتر


سوره رینا ، کریکت سوار سابق هند ، در توییتر برای نشان دادن تناسب اندام خود در یک پیام # انگیزه پنجشنبه ، توئیتر را نشان داد. Raina در آگوست سال 2020 از همه قالب های کریکت بین المللی بازنشسته شد. او همچنین به دلایل شخصی از لیگ برتر هند (IPL) 2020 که اخیراً به پایان رسیده است ، خارج شد. حضور او در واحد Chennai Super Kings (CSK) از دست رفت ، زیرا آنها فقط توانستند در مرحله لیگ به مقام هفتم برسند. جوان 33 ساله ویدئویی را منتشر کرد ، جایی که برخی از تمرینات کششی را نشان داد. این عنوان عنوان شده بود: “وقتی که شما در یک تمرین تمرینی خوب هستید ، احساس خوبی برای کشش عضلات آن دارید # انگیزه پنجشنبه”.

اخبار

Raina برای IPL 2020 به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سفر کرده بود ، اما ناگهان به خانه بازگشت. گزارش های رسانه ای اظهار داشتند که این امر به دلیل سقوط یک اتاق هتل در حباب ایمنی زیستی بود ، اما Raina این شایعات را در مصاحبه با NDTV تکذیب کرد. او فاش کرد که این یک تصمیم شخصی است.

CSK یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشت ، در 6 بازی پیروز شد و در 8 مسابقه شکست خورد.

تبلیغ شده

حضور Raina به سختی از دست رفت ، وی که از 193 مسابقه IPL 5368 دوش کسب کرده است ، با نرخ اعتصاب 137.14. وی همچنین دومین در لیست امتیازدهندگان اجرا در تاریخ IPL است. او یک تورنمنت را به دست آورده است ، و 38 پنجاه. او همچنین 493 چهار دست و 194 شش ضربه محکم زده است. او همچنین اولین کریکت کریکت است که به 5000 اجرا در IPL رسیده است.

برای هند ، Raina یکی از اعضای مهم جام جهانی 2011 بود که آنها قهرمان شدند. وی همچنین کاپیتان تیم ملی بوده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله