سوراو گانگولی، ریکی پونتینگ پس از پرتاب بی‌هدف دیوید وارنر که پایتخت‌های دهلی را در برابر سرخپوستان بمبئی در IPL 2023 صدمه می‌زند، حیرت زده شدند. تماشا کنید

دهلی کپیتالز به روند بدون برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ادامه داد زیرا تیم تحت رهبری دیوید وارنر در روز سه شنبه مقابل هندیز بمبئی با شش ویکت شکست خورد. با 5 ران مورد نیاز در فینال، MI کاملا راحت به نظر می رسید اما بولینگ منظم آندریچ نورژه بر کامرون گرین و تیم دیوید فشار آورد. با 2 ران مورد نیاز برای توپ نهایی، دیوید توپ را مستقیماً به وارنر در عمق میانه‌آف بازی داد، اما پرتاب بی‌طرف او به آبیشک پورل اجازه داد تا باترها دبل را تکمیل کنند و پیروزی را قطعی کنند. در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی پخش شد، سرمربی تیم ریکی پونتینگ و مدیر کریکت سوراو گانگولی به این تلاش واکنش نشان دادند.

حرکات سه ویکت جیسون بهرندورف و پیوش چاولا و پس از نیم قرن روهیت شارما و 41 بازیکن تیلاک ورما، هندی‌های بمبئی را به پیروزی کامل 6 ویکتی رساندند. MI اولین برد خود در فصل جاری را در مسابقه هیجان انگیزی که تا آخرین توپ سقوط کرد به ثبت رساند.

روهیت با 65 از 45 بالاترین امتیاز را برای MI به ثمر رساند در حالی که تیلاک 41 ران در 29 توپ بازی کرد. برای دی سی، موکش کومار دو کیسه زد در حالی که مستفیزر رحمان یک ویکت اسکالپ کرد.

روهیت شارما با تعقیب 173 نفر، تعقیب دویدن سرخپوستان بمبئی را با رویکردی تهاجمی آغاز کرد و موکش کومار را برای دو چهار و یک شش ضرب کرد و 14 ران در اوور اول جمع کرد.

سپس ایشان کیشان برتری کاپیتان را دنبال کرد و در اور دوم، مستفی الرحمن را برای 3 تا 4 پشت سر گذاشت. این دو در اور پنجم مسابقه جایگاه شراکت 50 ران خود را مطرح کردند. پس از 5 اور، MI در 59 ران بدون باخت بود.

با این حال، سردرگمی در دویدن بین ویکت باعث شد که کیشان پس از انجام یک ضربه 31 ران، ویکت او را باز کند. کیشان پس از دویدن توسط موکش کومار/لالیت یاداو به غرفه بازگشت.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. در اور یازدهم بازی، روهیت یک تک آهنگ گرفت و نیم قرن خود را که در 29 توپ ساخته شده بود، آورد. جفت ضربه‌زنی تیلاک و روهیت در رویکرد خود تعیین‌کننده بودند و کاسه‌بازان دهلی را به زحمت کشیدند تا از شرایط عالی ضربات پیشنهادی لذت ببرند.

ضربه‌زنان بمبئی ضربه را به خوبی چرخاندند، و اجازه ندادند توپ‌بازان دهلی در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را می‌کوبند، آرام بگیرند. تیلاک دستانش را باز کرد و در اوور شانزدهم یک چهار و دو شش ششی پشت سر هم کشید.

مصطفی‌زور رحمان موفقیت بزرگی را برای تیمش به ارمغان آورد زیرا در اوور هفدهم بازی، روهیت را که به خوبی آماده شده بود، برای 65 اخراج کرد.

در 18 توپ پایانی، MI به 26 دوش نیاز داشت. پس از جدایی روهیت، کامرون گرین و تیم دیوید مسئولیت را بر عهده گرفتند و تیم خود را به خانه رساندند تا در آخرین بازی هیجان انگیز، با شش ویکت بر دهلی کپیتالز پیروز شوند.

پیش از این، پنجاه ران کاپیتان دیوید وارنر و 54 ران بلیتز آکسار پاتل به دهلی کپیتالز (دی سی) کمک کرد تا یک هدف قابل احترام را به دست آورد، زیرا بولرهای هندی بمبئی (MI) دی سی را برای 172 ران جمع کردند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله