“سوراو گانگولی، رئیس سابق BCCI…”: برداشت بی‌پرده راوی شاستری پس از تسلیم پایتخت‌های دهلی

با ریکی پونتینگ به عنوان سرمربی و سوراو گانگولی به عنوان مدیر کریکت، پایتخت دهلی (دی سی) دو تا از تیزترین مغزها در کریکت جهان را در اختیار دارد. با این حال، دی سی تا کنون در فصل لیگ برتر هند (IPL 2023) نتوانسته است در یک بازی پیروز شود. دی سی روز شنبه از رویال چلنجرز بنگلور (RCB) برتری داشت و این پنجمین شکست متوالی آنها در این رقابت ها بود. تیم تحت رهبری دیوید وارنر تا کنون با صفر امتیاز در انتهای جدول باقی مانده است.

سرمربی اسبق هند راوی شاستری نه به فرنچایز و نه به گانگولی رحم نکرد. شاستری در حین اظهار نظر در جریان بازی خود در برابر RCB، در گانگولی یک اخم گستاخی کرد.

“مشکل اکنون با دهلی کپیتالز این است، به خصوص در مورد روشی که سایر تیم ها پیش می روند، شما چهار باخت را در یورتمه سواری انجام می دهید، بازگشت بسیار بسیار دشوار می شود. افرادی در آن گودال هستند که به باخت عادت ندارند. ریکی پونتینگ یک. دیوید وارنر نیز. او در سمت برنده نیز بوده است. این در مورد باخت نیست. بلکه در مورد چکش خوردن است. پنج در یورتمه سواری است، در حالی که شما به نظر برنده نمی شوید. از دست دادن بازی های نزدیک یک چیز است، وقتی که هستید. این داستان خوشحال کننده نیست. سوراو گانگولی، رئیس سابق هیئت مدیره. او باید فکر می کرد که در طبقه بالا خوب است.”

کاپیتان دی سی، وارنر، علیرغم پنجمین باخت متوالی تیمش، همچنان به یک چرخش امیدوار است.

ویرات کوهلی 50 ضربه را زد تا بنگلور میزبان را به 174-6 برساند، در مجموع توپ گیران آنها با محدود کردن دهلی به 151-9 در اولین مسابقه روز دفاع کردند.

دهلی هرگز در تعقیب نبود و ویکت های معمولی را از دست داد.

حتی وارنر که 228 دوش با 3 نیم قرن در مسابقات به ثمر رسانده است اما با نرخ ضربات خود مشکل داشته است، تنها 19 گل به ثمر رساند.

مانیش پاندی 50 بازی کرد، اما بقیه ضربات از هم پاشید زیرا ویجیکومار ویشاک، اولین و پسر محلی، ارقام 3-20 را برای RCB برگرداند.

میچل مارش بازگشته، پس از ازدواج در استرالیا، تأثیر مثبتی بر توپ داشت، اما نتوانست شروع خوبی در تعقیب و گریز تیمش داشته باشد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله