سوبمن گیل و خواهر شاهنیل در رسانه های اجتماعی پس از برنده شدن GT، RCB را از IPL 2023 خارج کرد

شوبمن گیل، بازیکن افتتاحیه گجرات تایتانز، به رنگ بنفش خود در لیگ برتر هند 2023 ادامه داد و روز یکشنبه دومین صد گل خود را به ثمر رساند. قرن گیل باعث شد تایتان‌ها یک پیروزی دیگر در این رقابت کسب کنند، اما نتیجه همچنین باعث شد که ویرات کوهلی رویال چلنجرز بنگلور از مسابقات خارج شود. در حالی که برد و باخت بخشی از ورزش است، بخشی از طرفداران باخت RCB را به خوبی درک نکردند و شروع به سوء استفاده از گیل در رسانه های اجتماعی کردند. حتی شهنیل خواهر گیل نیز مورد هدف برخی از هواداران قرار گرفت، به خصوص به دلیل پست اینستاگرامی خود پس از مسابقه.

شهنیل، خواهر گیل در حالی که چند عکس از این مسابقه را به اشتراک گذاشت، در اینستا نوشت: “چه روز کاملی بود.” تعدادی از طرفداران کامنت های نفرت انگیزی را برای شهنیل و شوبمن در این پست نوشتند.

با دیدن کامنت‌های زشت برای گیل و خواهرش، بسیاری از طرفداران به توییتر رفتند و آنهایی را که توهین می‌کردند مورد انتقاد قرار دادند.

در حالی که برخی از طرفداران از دیدن گیل در پایان دادن به مبارزات RCB در شانزدهمین دوره لیگ T20 خوشحال نبودند، به دلیل نتیجه، مطلقاً هیچ خصومتی بین او و کوهلی وجود نداشت. در واقع، پس از پایان مسابقه، کوهلی در حالی که با در آغوش گرفتن ضربه گیل را تایید کرد، دیده شد.

“من در فرم خوبی هستم، در مورد شروع کردن و تبدیل آن به یک موفقیت بزرگ است. در نیمه اول IPL، من آن مسابقات بزرگ را از دست می دادم. من 40 و 50 ساله های زیادی داشتم. خوشبختانه، گیل بعد از مسابقه گفت: همه چیز برای من در پایان کسب و کار IPL جواب می دهد. شما باید به بازی کردن شوت ها در کریکت T20 ادامه دهید.

حتی هاردیک پاندیا، کاپیتان جی تی، در مراسم معرفی پس از بازی، پر از تمجید از گیل و کوهلی بود.

او می‌داند که وقتی آن شوت‌های کریکت و خفاش‌ها را مثل خمیر بازی می‌کند، یک شوبمن گیل متفاوت است. امروز، نوع گزینه‌هایی که او انتخاب می‌کند و مکان‌هایی که در آن ضربه می‌زد، به عنوان یک بولر هیچ شانسی نمی‌دهد. این او را بسیار خاص می‌کند و باتر دیگر نیز از او اطمینان می‌یابد. ما در ابتدا 197 می‌گرفتیم، اما خوب بولینگ نکردیم. اینینگ‌های ویژه از ویرات، او خوب ضربه زد اما ما برای بولینگ مرگ خیلی زود رفتیم. ” او گفت.

مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز اکنون در مسابقات مقدماتی 1 در 23 مه به مصاف چنای سوپر کینگز خواهد رفت تا بتواند جایگاه خود را در فینال 28 می کسب کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله