سمیر خخار، بازیگر نمادین «نوکاد»، درگذشت: 5 امتیاز

سامیر خخار درگذشت: 5 امتیاز از بازیگر کهنه کار

از آقای خخار همسرش به یادگار مانده است

سمیر خخار بازیگر کهنه کار که بیشتر برای بازی در برنامه تلویزیونی نمادین «نوکاد» شناخته می شد، روز چهارشنبه در بیمارستانی در بمبئی درگذشت. او 71 سال داشت.

  1. سامیر خخار متولد 9 اوت 1952 بازیگر بالیوود، تلویزیون و تئاتر بود. در یک حرفه ای که تقریباً چهار دهه طول کشید، این بازیگر با نقش آفرینی خود به شهرت رسید “خوپدی” در برنامه تلویزیونی “نوکاد”. او همچنین برای نقش خود شناخته شده است در “سیرک”

  2. او پس از کار مداوم در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، در دهه 1990 برای چند سال به ایالات متحده نقل مکان کرد تا یک توسعه دهنده نرم افزار شود. با این حال، طبق گزارش PTI، در سال 2008 هنگامی که رکود اقتصادی آغاز شد، به هند بازگشت.

  3. او در اوایل سال 2021 پس از توییتی از یک روزنامه نگار سینما که به اهالی صنعت اطلاع داد که این بازیگر به دنبال کار است و توجه همکاران صنعتی مانند ستایش شاه و گلشن دوایاه را به خود جلب کرد، به تیتر خبرها تبدیل شد. من امیدوارم افرادی که مرا می شناسند به من پیشنهاد کار بدهند. دوست دارم تا آخرین نفس کار کنم. می‌خواهم در تمام عمرم مردم را سرگرم کنم، هنوز خسته نشده‌ام.»

  4. از دیگر آثار برجسته او می توان به فیلم هایی مانند پریندا، جی هو، حسی تو فازی، پاتل کی پنجابی شادی. این بازیگر کهنه کار اخیرا در آمازون پرایم ویدیو دیده شده است فرضی، Zee5’s آفتابگردان و سودیر میشرا مردان جدی

  5. این بازیگر صبح روز سه شنبه به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان ام ام در بوریوالی در حومه بمبئی بستری شد. او بر اثر نارسایی چند عضوی در ساعت 4:30 صبح امروز سقوط کرد و جان باخت. از آقای خخار همسرش به یادگار مانده است.