سقوط چلسی در بازگشت فرانک لمپارد، منچستریونایتد و نیوکاسل چهار پیشنهاد برتر را افزایش دادند

فرانک لمپارد نتوانست جرقه‌ای را برای چلسی به ارمغان بیاورد زیرا اولین بازی او در بازگشت به سرمربیگری با شکست 1-0 مقابل ولوز به پایان رسید، در حالی که منچستریونایتد و نیوکاسل روز شنبه جایگاه خود را در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تثبیت کردند. لمپارد روز پنجشنبه پس از اخراج گراهام پاتر پس از تنها هفت ماه هدایت تا پایان فصل، به طرز شگفت انگیزی به استمفوردبریج بازگشت. اما هافبک سابق چلسی که در ژانویه 2021 توسط مالک سابق باشگاه، رومن آبراموویچ اخراج شد، نتوانست فوراً برای آبی ها کمک کند.

چلسی، سومین سرمربی خود در این فصل پس از کناره گیری پاتر و اخراج توماس توخل در سپتامبر، پس از چهارمین بازی متوالی بدون برد در رده یازدهم باقی ماند.

حضور لمپارد، گلزن رکورددار چلسی، الهام بخش بازیکنانش نبود و ماتئوس نونس در دقیقه 32 با یک ضربه نیمه والی عالی به گوشه ای دورتر از لبه محوطه، آن را برای ولوز به ارمغان آورد.

لمپارد که پس از کمتر از یک سال سرمربیگری در ژانویه از اورتون اخراج شد، درباره بازگشتش به چلسی گفت: «تغییرات زیادی رخ داده است و این بهانه ای نیست، اما همه چیز باید بهبود یابد.

“فکر می‌کنم آن اجرا آن را خلاصه کرد. من باید درک درستی از آن پیدا کنم. شما باید به برنده شدن عادت کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید.”

در اولدترافورد، منچستریونایتد با نتیجه 2-0 اورتون را شکست داد تا در رده چهارم بماند و میهمان چهارم پایینی را در بالای منطقه سقوط با تفاضل گل رها کند.

گل های اسکات مک تومینای و آنتونی مارسیال یونایتد را هرچه بیشتر به بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نزدیک کرد.

با وجود برد، اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد، برنامه شلوغ تیمش را پس از اینکه مارکوس راشفورد در 9 دقیقه مانده به پایان بازی لنگ لنگان بازی نکرد، هدف گرفت.

تن هاگ در زمان بازی خوشحال نبود زیرا یونایتد برای سومین بار در کمتر از شش روز پس از باخت در نیوکاسل در هفته گذشته و شکست برنتفورد در روز چهارشنبه، وارد میدان شد.

تن هاگ گفت: “باید صبر کنیم. او خوب به نظر نمی رسد.” این به خاطر برنامه است. نمی‌توان اینطوری شد که شما در شش روز سه بازی انجام دهید و ما باید از بازیکنان محافظت کنیم.»

مبارزه نیوکاسل

تیم سوم نیوکاسل در تفاضل گل بالاتر از یونایتد است.

پنالتی ضعیف دقیقه 29 ایوان تونی را نیک پوپ مهار کرد، اولین ضربه مهاجم برنتفورد از روی نقطه از سال 2018.

وقتی VAR اعلام کرد که چالش الکساندر ایساک بر روی ریکو هنری ارزش یک پنالتی در دقیقه 45 را داشت، تونی جبران کرد و این بار مهاجم انگلیس با ضربه نقطه ای خود اشتباه نکرد.

اما نیوکاسل با گل به خودی دیوید رایا در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشاند.

و ایسک بعد از 61 دقیقه نیوکاسل را با تاول زدن از لبه محوطه جلو انداخت.

تاتنهام با شکست 2-1 برایتون در شمال لندن، سه امتیاز کمتر از نیوکاسل است.

سون هیونگ مین فصلی کمتر از حد نصاب را پشت سر گذاشته است، اما مهاجم کره جنوبی پس از 10 دقیقه، تاتنهام را با یک بیگودی دوربرد فوق العاده در گوشه بالا پیش انداخت.

تعداد گل های سون در لیگ برتر به 100 رسید و او را به اولین بازیکن آسیایی تبدیل کرد که به این نقطه عطف رسید.

لوئیس دانک در دقیقه 34 گل تساوی برایتون را از روی کرنر سولی مارچ به ثمر رساند.

کریستین استلینی که پس از جدایی اخیر آنتونیو کونته همچنان هدایت تاتنهام را برعهده دارد و روبرتو دزربی، سرمربی برایتون، هر دو پس از اختلاف در نیمه دوم از زمین مسابقه اخراج شدند.

اما هری کین، رکورددار گلزن تاتنهام، در دقیقه 79 برنده را شکست داد.

استون ویلا با پیروزی 2-0 خانگی مقابل ناتینگهام فارست در رده سوم جدول، به رتبه ششم صعود کرد.

برتراند ترائوره ​​در دقیقه 48 ویا را به برتری رساند و اولی واتکینز در آخرین لحظات به دومین گل رسید و در حالی که فشار روی استیو کوپر، سرمربی تیمش بالا می‌رفت، فارست را بدون پیروزی در 9 بازی ترک کرد.

وستهام با گل به خودی دقیقه 23 هریسون رید که به پیروزی 1-0 در فولام منجر شد، تلاش خود را برای بقا افزایش داد.

بورنموث به لطف پیروزی 1-0 مقابل لستر رده دومی که پس از آن که فیلیپ بیلینگ در دقیقه 40 پاس بد پشت سر جیمز مدیسون را تنبیه کرد، از منطقه سقوط خارج شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله