سفیر پیشین ایالات متحده در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور به مسترکارت پیوست

سفیر پیشین ایالات متحده در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور به مسترکارت پیوست

ریچارد ورما ، سفیر پیشین ایالات متحده در هند ، به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور به مسترکارد پیوست

واشنگتن:

سفیر پیشین ایالات متحده در هند ریچارد ورما به عنوان معاون اجرایی شرکت خدمات مالی Mastercard به عنوان معاون اجرایی آن در سیاست های جهانی جهانی و امور نظارتی پیوست.

مسترکارد در بیانیه ای گفت ، در این مقام ، ریچارد ورما بر سیاست های عمومی این شرکت ، تیم های نظارتی و تیم های دادرسی نظارت خواهد کرد.

آقای ورما از شرکت مشاور سرمایه The Asia Group به Mastercard پیوست ، جایی که وی به عنوان نایب رئیس و شریک زندگی می کرد. وی از سال 2014 تا 2017 سفیر آمریکا در هند بود.

علاوه بر این ، آقای ورما دستیار وزیر امور خارجه در امور قانونگذاری بود ، جایی که وی تلاش های این وزارتخانه را در کپیتول هیل هدایت می کرد ، و سالها مشاور امنیت ملی سابق رهبر اکثریت سنا بود.

آجی بانگا ، مدیر ارشد اجرایی ، Mastercard ، گفت: ریچ (ورما) یک رهبر ثابت شده با تجربه گسترده در سیاست های عمومی ، ژئوپلیتیک ، تجارت و حقوق بین الملل است.

آقای بانگا گفت: “ریچ در نقش سفیر ایالات متحده در هند بر یکی از بزرگترین نمایندگی های دیپلماتیک آمریکا در جهان نظارت کرد و اقدامات عمیقی را برای تعمیق روابط دو جانبه انجام داد.”

اخبار

ریچ با تخصص و روابط قوی خود در سراسر جهان ، مشاور اصلی رهبران صنعت و دولت ها در جهت حرکت جهانی به سمت یک اقتصاد دیجیتال خواهد بود. Mastercard در بیانیه خود گفت ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با Rich هستیم تا بتوانیم پایه های محکم خود را ایجاد کنیم.

ریچارد ورما کهنه سرباز نیروی هوایی ایالات متحده است و دریافت کننده جوایز و نشان های متعدد از جمله جایزه خدمات برجسته وزارت امور خارجه است.

وی در حال حاضر عضو ارشد مرکز علوم و امور بین الملل بلفر دانشگاه هاروارد است و در چندین هیئت مدیره و کمیسیون از جمله بنیاد ملی برای دموکراسی و دانشگاه لیهی خدمت می کند.

وی دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه جورج تاون (دکترا) ، مرکز حقوق دانشگاه جورج تاون (LLM) ، کالج حقوق دانشگاه واشنگتن دانشگاه آمریکایی (JD) و دانشگاه لیهی (BS) است.

(به غیر از عنوان ، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک خبر مشترک منتشر شده است.)