سشوارهای این برند بهترین های موجود در سالن هستند.

با استفاده از دکمه تنظیم سرعت می توان سرعت باد را بین دو حالت تنظیم کرد. همچنین امکان تغییر دمای باد در یکی از سه حالت با استفاده از دکمه سه جهته وجود دارد. شش حالت مختلف سرعت و دمای باد وجود دارد که یکی از آنها به نوع مو و استفاده بستگی دارد. می توانید پس از حالت دادن به موهای خود از دکمه باد سرد برای تثبیت حالت استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که اکثر آرایشگران و محلی ها نگران آن هستند مصرف انرژی آنهاست. زیبایی یکی از ویژگی هایی است که اکثر افراد جامعه به آن علاقه مند هستند.

سشوارهای یونی در بازار ایران بسیار رایج هستند و یکی از بهترین سشوارهای موجود در بازار ایران می باشند. سشوارهای سرامیکی ارزانتر از سشوارهای یونی هستند. کویل حرارتی این سشوار با روکش سرامیک و در برخی از گلدان های سفالی استفاده می شود. سشوار از این نوع بهترین گزینه برای موهای بلند است، زیرا گرمای زیاد تولید شده توسط این مدل به فرآیند خشک کردن کمک می کند. سشوارهای سرامیکی نیز اشعه مادون قرمز تولید می کنند. مثال دیگر تورمالین یا تیتانیوم است که برای بهبود عملکرد سشوار استفاده می شود.

این ویژگی ریزش مو را به حداقل می رساند. هنگام استفاده از سشوار AC8820 امکان محافظت از کراتین مو وجود دارد. کابل سشوار 3 متر طول دارد. همچنین این سشوار هوای سرد ایجاد می کند. همچنین می توانید دمای هوا و سرعت باد سشوار را در دو حالت کنترل کنید. یک سری دیفیوزر در مدل AC8820 موجود است و مخصوصا برای افرادی که موهای مجعد دارند کاربرد دارند. سری 2 در بسته بندی نیز برای حالت دادن به مو بسیار مفید است.34. من یک صبح تعطیل دارم، یک مراسم برای لباس پوشیدن و یک مهمانی برای شرکت کردن.

به همین دلیل سشوار تیتانیومی برای موهای نازک و آسیب پذیر توصیه نمی شود. سشوار تیتانیومی بهترین گزینه برای موهای ضخیم و مقاوم در برابر حرارت است. علاوه بر این که سشوارهای تیتانیومی سنگین نیستند، از سبک ترین سشوارهای موجود در بازار هستند. افرادی که موهای پرپشتی دارند باید مدل های سبک وزن را انتخاب کنند، حتی اگر تفاوت چندانی به نظر نرسد. به طور خلاصه، اگر موهای پرپشت و پرپشتی دارید، باید از سشوار با ساختار تیتانیوم و فناوری یون استفاده کنید.

بهترین مدل سشوار سالنی نتیجه می توانید تعداد زیادی مو را در یک زمان خشک کنید. یک سشوار باید حداقل 1500 وات داشته باشد. وات سشوار به سرعت و قدرت موتور آن اشاره دارد. سشوارهایی با وات بالاتر موها را سریعتر خشک می کنند. برای اکثر موها، شما به یک سشوار بین 1300 تا 1800 وات نیاز دارید، اما اگر موهای ضخیم و مجعد دارید، از وات بالاتر استفاده کنید.

اگر قبل از خرید مدل خاصی را در نظر نداشته باشید، با انواع مختلفی از سشوار در فروشگاه مواجه خواهید شد. به گفته برخی افراد سشوارها می توانند قیمت مناسبی داشته باشند و در عین حال کیفیت بالایی نیز داشته باشند. سشوارهای حرفه ای دارای قدرت بالا، کیفیت خوب و طیف وسیعی از گزینه ها هستند. /نیمه حرفه ای: این نوع سشوار دارای قدرت، سرعت و تنظیمات متوسطی است. در مقایسه با مدل حرفه ای، این مدل از ویژگی های قدرت و سرعت کمتری برخوردار است و قیمت آن نیز بسیار پایین تر است.

زیبایی ابعاد مختلفی دارد، از فرم صورت و شادابی پوست گرفته تا سبک لباس پوشیدن. ما با داشتن موهای زیبا احساس خوبی داریم، اما بدون استفاده از ابزار به این راحتی نمی توان به آن دست یافت. زیباتر کردن موهایمان با سشوار که اغلب از آن استفاده می کنیم راحت تر است. از این دستگاه می توان برای خشک کردن، صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتی تقویت و مراقبت از مو استفاده کرد. سشوار 6615E با فناوری تولید یون و باد سرد دارای ویژگی های مفید و متنوعی است.

موتور این دستگاه دارای توان 2500 وات می باشد که توان مناسبی را به کاربر می دهد. این دستگاه با 2000 ساعت کارکرد خود می تواند مدت زمان طولانی را برای شما فراهم کند. یک صبح استراحت، قرار ملاقات برای مهمانی و نگرانی برای آماده شدن. رنگ، شکل، مدل و رنگ لباس و کفش، آرایش و فرم مو همگی تاثیر زیادی در جذابیت ما در یک مهمانی دارند.اما از بین همه این عوامل، مدل مو به راحتی می تواند زیبایی ما را دو چندان کند. برای حجم دادن به موهای مجعد می توانید از سشوار استفاده کنید و یا اگر می خواهید موهای مجعد را صاف کنید به راحتی آنها را صاف کنید و از حضور در مهمانی با موهای زیبای خود لذت ببرید.