سرپرست احمد پیشین پاکستان به دلیل استفاده از زبان نامناسب در جریان بازی های داخلی جریمه شد

سرپرست احمد پیشین پاکستان به دلیل استفاده از زبان نامناسب در جریان بازی های داخلی جریمه شد

سرفراز احمد خود را گناهکار دانست و تحریمی را که داور مسابقه پیشنهاد کرده بود ، پذیرفت.© خبرگزاری فرانسه


سرپرست احمد سرباز سند به دلیل تخلف در سطح 1 مربوط به استفاده از زبان نامناسب در مسابقه درجه یک جام قهرمانی کوئید اعظم تیمش در مجموعه ورزشی UBL در کراچی ، 35 درصد هزینه مسابقه خود را جریمه کرده است. این حادثه روز شنبه اتفاق افتاد هنگامی که سرفراز بارها و بارها اظهارات نامناسبی را علیه یک تصمیم داور در طول بازی روز انجام داد.

اخبار

PCB در بیانیه رسمی گفت: “سرفراز توسط داوران میادین فیصل افریدی و ثاقب خان به دلیل نقض ماده 2.21 قانون رفتار PCB برای بازیکنان و پرسنل پشتیبانی بازیکن گزارش شد.”

سرفراز خود را گناهكار كرد و تحريم پيشنهاد شده توسط داور مسابقه محمد آنيس را پذيرفت.

در یک حادثه جداگانه ، عثمان صلاح الدین خفاش مرکزی پنجاب نیز به دلیل تخلف در سطح 1 مربوط به رفتاری که مغایر روح بازی در جریان مسابقه درجه یک جام قهرمانی تیم کوئید اعظم مقابل او باشد ، 20 درصد جریمه هزینه مسابقه ، عثمان صلاح الدین را مجازات کرده است. بلوچستان در استادیوم ملی کراچی.

این حادثه روز شنبه در بیست و ششم بیست و ششمین دوره ابتدای اولین پنجاب مرکزی رخ داد. عثمان به طور مداوم خفاش خود را هنگام درخواست تجدید نظر در lbw نشان می داد ، که به عنوان تلاشی برای گمراه کردن داوران تلقی می شود.

تبلیغ شده

عثمان توسط داوران میادین غفار کاظمی و نصیر حسین در پایان بازی روز دوم به دلیل نقض ماده 2.20 قانون رفتار PCB برای بازیکنان و پرسنل پشتیبانی بازیکن گزارش شد.

عثمان به جرم خود اعتراف کرد و تحریمی را که داور مسابقه افتخار احمد پیشنهاد کرد ، پذیرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله