سرپرست احمد احمد پاکستان از سری T20I برای سری نیوزیلند فراخوانده شد


کریکت هیئت کریکت پاکستان (PCB) روز یکشنبه اعلام کرد ، سرپرست احمد پیشین سرفراز احمد برای سه T20I در مقابل نیوزیلند به تیم T20I پاکستان بازگشته است. PCB تیم ملی 18 نفره مردان را برای سری T20I مقابل نیوزیلند نامگذاری کرده است که در تاریخهای 18 ، 20 و 22 دسامبر برگزار خواهد شد. تیم کریکت پاکستان پس از پایان دوره 14 روزه انزوا در کریستچرچ ، قرار است روز سه شنبه به کویین تاون برود. . قرار است هر دو تیم شاهین پاکستان و پاکستان پس از پایان دوره 14 روزه انزوا در کریستچرچ ، روز سه شنبه 8 دسامبر به کویین تاون بروند. در کویین تاون ، هر دو طرف در هتل های مختلف اقامت خواهند کرد و در زمان های مختلف و با توجه به شرایط بازی خود ، تمرین می کنند.

اخبار

در 14 دسامبر ، شاهین به Whangarei سفر می کند ، در حالی که پاکستان در 15 دسامبر برای دیدار افتتاحیه این سری سه دیدار به اوکلند می رود.

برای T20I های نیوزیلند ، پاکستان حسین طلعت و سرفراز احمد را در تنها تغییراتی که در ماه نوامبر 3 بر صفر زیمبابوه را شکست داد فراخواند.

سرفراز جایگاه خود را از روحیل نظیر ، که کاپیتان تیم شاهین پاکستان در برابر “A” نیوزیلند است ، پس گرفت.

سرمربی مربی مصباح الحق در بیانیه رسمی گفت: “ورزشکاران برتر حرفه ای برای آماده سازی نیاز به محیط خاصی دارند تا بتوانند هر بار که نماینده کشورهای خود هستند در حداقل سطح مورد انتظار عمل کنند.”

روز جمعه ، وزارت بهداشت نیوزلند از دادن مجوز به تیم گردشگر برای ترک هتل برای آموزش گروهی خودداری کرد ، در حالی که پس از مثبت شدن آزمایش عضو هشتم تیم پاکستان برای ویروس کرونا ، زمان خود را در انزوای مدیریت شده در کریستچرچ سپری کرد.

“در حالی که ما کاملاً به قوانین دولت نیوزلند احترام گذاشته و آنها را درک می کنیم ، که برای سلامت و ایمنی عموم مردم وضع شده است ، این واقعیت را که اجرای برخی مقررات بر ورزشکاران ما تأثیر گذاشته است ، نمی توان انکار کرد ، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی به یک سریال بین المللی “، مصباح گفت.

فخار زمان در هر سه T20I مقابل زیمبابوه بازی کرده بود ، اما پس از عدم بهبود به موقع به دلیل تب شدید ، تور نیوزیلند را از دست داد.

قرار است پاکستان در 18 ، 20 و 22 دسامبر با سه T20I بازی کند و مسابقات قهرمانی آزمون جهانی ICC به ترتیب در کوه مونگانوی و کریستچرچ در تاریخ 26-30 دسامبر و 3 تا 7 ژانویه برگزار می شود.

پس از پایان یافتن سری T20I ، عماد واسم برای بازی در لیگ بیگ باش استرالیا در 23 دسامبر به استرالیا عزیمت می کند ، در حالی که محمد حافظ در 24 دسامبر به پاکستان عزیمت می کند.

تبلیغ شده

تیم پاکستان برای T20Is: بابر اعظم (کاپیتان) ، شاداب خان (نائب کاپیتان) ، عبدالله شفیق ، فهیم اشرف ، حیدر علی ، هریس رئوف ، حسین طلعت ، افتخار احمد ، عماد وسیم ، خوشدیل شاه ، محمد حافظ ، محمد حسنین ، محمد موسی خان ، محمد رضوان ، سرفراز احمد ، شاهین آفریدی ، عثمان قدیر و وهاب ریاض.

در همین حال ، بازیکنان جانبی تست پاکستان که در T20I مشارکت نخواهند داشت ، برای آماده سازی برای سری دو آزمون که از 26 دسامبر در Bay Oval ، Mount Maunganui آغاز می شود ، در کنار شاهین پاکستان خواهند بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله