سرخپوستان خوش‌بین بمبئی برای مقابله با تایتان‌های گجرات در بازی حیاتی IPL

یک سرخپوست خوش‌بین بمبئی احتمالاً در روز جمعه در ورزشگاه Wankhede در یک مسابقه حیاتی لیگ برتر هند توسط تیم‌های برتر جدول و مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز آزمایش خواهد شد. برای اولین بار در این IPL، برنده پنج بار MI امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا آنها با برتری شش ویکت رویال چلنجرز بنگلور در روز سه شنبه به رده سوم جدول امتیازی صعود کردند.

روشی که MI RCB را شکست داد – تعقیب 200 نفر در 17 اور – بار دیگر نشان داد که ضربات آنها چقدر موفقیت آمیز بوده است، حتی اگر برای دومین بازی متوالی آنها ترتیب را تغییر دادند تا نرخ خالص اجرای خود را افزایش دهند.

علیرغم اینکه بهترین ضرب و کاپیتان آنها روهیت شارما یک پچ لاغر با پنج امتیاز تک رقمی در یورتمه را تحمل کرد، ضربه زدن MI در اینجا در استادیوم وانکهد تقریباً غیرقابل توقف بوده است، زیرا آنها با موفقیت دو بار در سه تلاش، یک هدف 200 یا بالاتر را تعقیب کردند.

حتی در مقابل پادشاهان پنجاب، MI در حالی که 215 را تعقیب می کرد با 201 برای 6 پاسخ داد.

با این حال، موضوع MI امسال به فرم روهیت یا غیبت جاسپریت بومرا یا جوفرا آرچر محدود نمی شود، بلکه بولینگ آنها که چهار مجموع متوالی بالای 200 را واگذار کرده است، و تقریباً در مقابل RCB دوباره این کار را انجام داده است. در سه بازی اخیر در اینجا، تیم‌های حریف 214/8، 212/7 و 199/6 را افزایش داده‌اند و از یک ویکت تخت و شرایط ضربه‌زنی عالی نهایت استفاده را می‌برند – چیزی که GT نیز دوست دارد آن را هدف قرار دهد.

بولینگ MI در مقابل RCB خوب عمل کرد تا شارژ خود را در اوورهای میانی متوقف کند، اما GT با این موضوع که ضربات در فرم کمتری مانند RCB وجود ندارد دست و پنجه نرم می کند.

توپ 35 83 سوریاکومار یداو و پنجاه دوم نهال وادهرا در فصل باعث شد تا MI یک پیروزی قدرتمند را بر RCB به ارمغان بیاورد، اما میزبانان می دانند که نمی توانند در برابر GT قدرتمند، که تقریباً بدون هیچ چالشی در اوج نشسته اند، لغزشی را تحمل کنند.

بازگشت سوریاکومار به فرم بزرگترین نقطه مثبت برای MI است که بازیکنانی مانند ایشان کیشان، کامرون گرین، تیم دیوید و تیلاک وارما بیشترین گلزنی را برای او انجام داده اند. باید دید آیا وارما برای مسابقه روز جمعه مناسب است یا خیر.

با این حال، این مسابقه می تواند بستگی زیادی به این داشته باشد که چگونه ضربات آزادانه MI در برابر هشت دور چرخش رشید خان و نور احمد، که در همراهی با بلندپایه افغان پیشرفت کرده است، پیش می روند.

با 8 برد در 11 مسابقه، GT در آستانه راهیابی به پلی آف است و اولین تیمی است که این کار را انجام می دهد.

کاپیتان هاردیک پاندیا و مربی اشیش نهرا با موفقیت یک محیط مساعد را برای بازیکنانی که امسال برای این فرنچایز شکوفا شده اند مدیریت کردند و برای دومین سال متوالی به عنوان یک مدعی قدرتمند برای عنوان قهرمانی ظاهر شدند.

نکته قابل توجه برای GT این است که آنها در هیچ یک از بازی های خارج از خانه خود شکست نخورده اند و هر سه باخت تاکنون در زمین خود در احمدآباد بوده است.

جفت آغازین Shubman Gill و Wriddhiman Saha تهدیدات زیادی را به همراه دارد و GT لیست بلندبالایی از ضرباتی دارد که می توانند در تلاش خود برای رسیدن به مجموعات بزرگ پیش قدم شوند. هاردیک و دیوید میلر با خفاش شلیک می‌کنند و حضور خطرناک راهول تواتیا، بدبختی‌های بیشتری را برای مخالفان می‌افزاید. در واقع، GT در حال کسب یک پیروزی بزرگ 56 ران در برابر Lucknow Super Giants است که بالاترین مجموع IPL خود را 227 برای دو نفر ثبت کرده است.

با توجه به اینکه Wankhede بهشتی برای ضرب و شتم ها است، GT از ملاقات قبلی خود با MI در این فصل الهام گرفت.

در حالی که GT یک برد جامع 55 ران را ثبت می کرد، 207/6 انباشته شده بود و MI را در 152/9 ناچیز نگه داشت.

تیم‌ها (از): سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، جوفرا آرچر، ارشد خان، جیسون بهرندورف، دیوالد برویس، پیوش چاولا، تیم دیوید، راگاو گویال، کامرون گرین، ایشان کیشان (هفته‌انه)، دوان جانسن، کریس جردن، کومار کارتیکا، آکاش مادوال، رایلی مردیت، شمس مولانی، راماندیپ سینگ، ساندیپ واریر، هریتیک شوکین، تریستان استابس، آرجون تندولکار، تیلاک وارما، ویشنو وینود، نهال وادهرا، سوریاکومار یاداو.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، راشد خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگالکان ، جایانت یاداو، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودین اسمیت، کی اس بهارات، شیوام ماوی، ارویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

زمان: 7:30 عصر IST. PTI DDV SSC SSC

موضوعات ذکر شده در این مقاله