سرخپوستان بمبئی XI در مقابل پادشاهان پنجاب، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا Jofra Archer باز خواهد گشت؟

عکس فایل جفرا آرچر.© BCCI/IPL

هندی‌های بمبئی با استارت‌های چندساله، موجو خود را پیدا کرده‌اند و در دیدار شنبه خود در لیگ برتر هند، در برابر پادشاهان پنجاب متزلزل، مورد علاقه‌شان خواهند بود. هندی‌های بمبئی که در رده ششم جدول امتیازی قرار دارند، با شروع ضعیفی با شکست در دو بازی اول، توانسته‌اند با پیروزی مقابل دهلی کپیتالز، نایت رایدر کلکته و سان‌رایزرز حیدرآباد به طرز چشمگیری به عقب برگردند. روهیت شارما و ایشان کیشان در صدر، شروع سریعی را برای سرخپوستان بمبئی فراهم کرده‌اند و تقریباً 10 دوش در هر دور انجام می‌دهند که این پلتفرم را برای سایرین پس از آن آماده کرده است.

زوج خارج از کشور کامرون گرین و تیم دیوید در سه بازی اخیر یا بیشتر با خفاش عملکرد خوبی داشته اند، اما باید دید سوریاکومار یاداو، سوریاکومار یاداو، مهره اصلی آنها چگونه کار خود را انجام می دهد. در بخش بولینگ، سرخپوستان بمبئی احتمالا بدون ستاره خارج از کشور خود، جوفرا آرچر، که همچنان با دقت راه خود را به کریکت برتر پرواز می‌کند، خواهند ماند.

ضربان‌ساز بازوی راست از زمان بازی افتتاحیه MI مقابل RCB در 2 آوریل بازی نکرده است، در حالی که او با تیم تمرین کرده است اما نه در شیب کامل.

آرجون تندولکار جوان شروعی چشمگیر در دوران حرفه ای خود در IPL داشته است و اولین ویکت خود را در آخرین بازی مقابل SRH گرفت و همچنین یک فینال منظم را برای دفاع از 20 ران انجام داد که اعتماد به نفس بازیکن بازوی چپ را در آینده افزایش می دهد.

سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پادشاهان پنجاب را پیش بینی کردند:

روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، کامرون گرین، تیلاک ورما، تیم دیوید، آرجون تندولکار، نهال وادهرا، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، جیسون بهرنف

موضوعات ذکر شده در این مقاله