سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل پایتخت دهلی، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا MI کامرون گرین را کنار می گذارد؟

هندی‌های بمبئی علیرغم داشتن بازیکنان ستاره در تیم، دو شکست متوالی در IPL 2023 متحمل شده‌اند. آنها انتظار بیشتری از استعدادهای محلی خود خواهند داشت زیرا در بازی مقابل دهلی کپیتالز در Arun Jaitely به دنبال اولین پیروزی فصل خود هستند. ورزشگاه روز سه شنبه اگر بازیکنان هند عملکرد خوبی نداشته باشند، دستیابی به ثبات در لیگ بسیار رقابتی بسیار دشوار است و این همان چیزی است که بمبئی را آزار می دهد.

MI چیزهای زیادی برای کشف کردن دارد، که با درجه بالای انفجاری آنها شروع می شود که تا به حال برای فریب دادن چاپلوسی کرده است. دوتایی روهیت شارما و ایشان کیشان نتوانسته اند شروع محکمی برای تیم داشته باشند.

کاپیتان روهیت شارما قبل از اینکه توپ زیبایی از توشار دشپنده در برابر CSK برتری یابد، خوب به نظر می رسید.

یک ضربه ویژه از ایشان کیشان نیز در انتظار است در حالی که خرید میلیون دلاری کامرون گرین هنوز تاثیری ندارد. گرین در بولینگ پیشرفت کرده است، اما شکست ضربه زدن به MI بیشتر آسیب می رساند. بمبئی ممکن است او را برای بازی مقابل دی سی کنار بگذارد.

هنگامی که یک ضرب از فرم خارج می شود، او راه های خبری برای بیرون آمدن پیدا می کند و این همان چیزی است که در مورد ستاره ستاره بازی یعنی Suryakumar Yadav اتفاق می افتد، که امیدوار است روند غیرمنتظره لاغر او در روز سه شنبه به پایان برسد.

تیلاک ورما جوان در یک دپارتمان ضربتی که به‌طور غیر قابل قبولی اجرا می‌شود، برجسته شده است.

روهیت هیچ تردیدی نداشت که بعد از بازی CSK بگوید که بازیکنان بزرگسال باید گام بردارند.

جوفرا آرچر نیز نتوانسته است تحت تاثیر قرار دهد، در حالی که تیم دیوید نیز برای اثبات استعداد خود برای قهرمانان پنج‌بار تلاش می‌کند.

سرخپوستان بمبئی بازی یازدهم مقابل پایتخت دهلی را پیش بینی کردند:

روهیت شارما، ایشان کیشان، سوریاکومار یاداو، تیلاک وارما، تیم دیوید، ارشد خان، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، جوفرا آرچر، کومار کارتیکیا، جیسون بهرندورف

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله