سرخپوستان بمبئی یازدهم در مقابل نایت سواران کلکته، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا روهیت شارما و شرکت با ترکیب برنده تلاش خواهند کرد؟

سرخپوستان بمبئی در مسابقه IPL 2023 خود در روز یکشنبه در ورزشگاه وانکهد بمبئی به مصاف نایت رایدرهای کلکته خواهند رفت. تیم تحت رهبری روهیت شارما پس از مواجهه با شکست های متوالی در دو بازی اول خود، اولین برد خود را پس از شکست دهلی کپیتالز در بازی قبلی خود ثبت کرد. MI که در حال حاضر با غیبت پیسر ارشد خود Jasprit Bumrah دست و پنجه نرم می‌کند، خدمات پیسر Jofra Archer را نیز از دست می‌دهد، که از زمان افتتاحیه کمپین دور بوده است.

روهیت شارما در برابر دهلی کپیتالز 65 برنده شد، اما چالش برای کاپیتان MI دستیابی به ثبات است، به خصوص وقتی که دیگر تیم ارشد، سوریاکومار یاداو، یک وصله ناب را پشت سر می گذارد.

هندی‌های بمبئی احتمالا بدون ضربه‌زننده خود، جوفرا آرچر، که پس از حضورش در اولین بازی فصل به دلیل مشکل آرنج تازه از میادین دور شده است، حضور خواهند داشت. جیسون بهرندورف و رایلی مردیث باید مسئولیت بخش بولینگ سریع را بر عهده بگیرند، در حالی که انتظار می‌رود پیوش چاولا فرم خود را از بازی قبلی که در آن بازی 3/22 را به دست آورد، ادامه دهد.

MI از تیم دیوید، کامرون گرین، تیلاک ورما و ایشان کیشان استفاده خواهد کرد تا شلیک کنند، با توجه به اینکه KKR تا انتها مبارزه باورنکردنی نشان داده است تا یک پیروزی خیره کننده در برابر گجرات تایتانز به دست آورد و تا آخرین توپ با SRH مبارزه کند. .

رینکو سینگ بزرگترین تهدید با خفاش برای MI خواهد بود، زیرا این چپ دست در دو بازی اخیر خود در شماره 7 شکست ناپذیری 48 و 58 را به دست آورده است.

MI پیش بینی XI در مقابل KKR:روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (هفته‌انه)، سوریاکومار یاداو، تیلاک ورما، کامرون گرین، نهال وادهرا، کومار کارتیکیا، رایلی مردیت، ارشد خان، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله