سرخپوستان بمبئی یازدهم در مقابل تایتان های گجرات، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا روهیت شارما و شرکت آرجون تندولکار را پشت سر خواهند گذاشت؟

IPL 2023: آرجون تندولکار، بازیکن هندی بمبئی© BCCI

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد در بازی بعدی خود در IPL 2023 به مصاف گجرات تایتان خواهند رفت. قهرمان پنج دوره پس از شکست 13 ران مقابل پنجاب کینگز به این دیدار خواهد آمد. PBKS در مجموع 214/8 در 20 اور بعد از اینکه سام کورن و هارپریت باتیا به ترتیب ضربه های سریع 55 و 41 را انجام دادند، ثبت کرد. برای MI، آرجون تندولکار، سرعت‌دهنده جوان، گران‌ترین بازیکن بود، زیرا او در یک اوور 31 راند، که در نهایت تبدیل به لحظه تغییر بازی شد. در مجموع، آرجون 48 ران در کل دوره خود را به بیرون درز کرد که جای او را در Playing XI مقابل GT علامت سوال گذاشت.

واحد ضربه‌زنی MI بسیار قوی به نظر می‌رسد و رتبه‌های بالا و متوسط ​​در بین دوها قرار دارند.

در حالی که روهیت شارما و ایشان کیشان در اکثر مواقع شروع خوبی به تیم داده اند، بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم یک نکته مثبت بزرگ برای MI است، که به خوبی توسط دوتایی خارج از کشور کامرون گرین و تیم دیوید خدمت کرده اند.

در واقع، گرین و سوریاکومار تقریباً آنها را در مسابقه مقابل پنجاب کینگز با یک پایه 36 توپی 75 ران پیروز شده بودند، قبل از اینکه با اورهای جادویی آرشدیپ سینگ در هنگام مرگ به پایان برسند.

همه چیز برای ضربات MI آسان تر نخواهد بود زیرا تایتان ها نیز یک حمله بولینگ قوی دارند.

XI پیش بینی شده MI در برابر GT: روهیت شارما، ایشان کیشان، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، تیلاک ورما، آرجون تندولکار/ارشاد خان، هریتیک شوکین، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله