سرخپوستان بمبئی تصویر شایان ستایشی از روهیت شارما ، سایر بازیکنان با دخترانشان ارسال می کنند

سرخپوستان بمبئی تصویر شایان ستایشی از روهیت شارما ، سایر بازیکنان با دخترانشان ارسال می کنند

سرخپوستان بمبئی تصویری شایان ستایش از سه پدر در حالی که دخترانشان در آغوش دارند ، منتشر کردند.© هندی های بمبئی / اینستاگرام


سرخپوستان بمبئی تصویری شایان ستایش از سه نفر از دو نفره پدر و دختر را در حال جشن تولد خود منتشر کردند. روهیت شارما و دخترش سامایرا ، آدیتیا تار و دخترش ربانی و داوال کولکارنی و دخترش نیتارا همه در تصویر دیده می شوند که کیک تولد در مقابل آنها قرار گرفته است. دختران در آغوش پدران خود را به ضریب نازکی تصویر می رسانند. سرخپوستان بمبئی با پیروزی در مسابقات مقدماتی 1 در تاریخ 5 نوامبر ، زمان بسیار گرانبهایی را در آستانه فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 پس انداز کرده و یک مکان را در مسابقات اجلاس رزرو می کنند.

اخبار

روهیت ، که اخیراً از ناحیه مصدومیت از ناحیه همسترینگ برگشته است ، قبل از فینال تمرینات مسابقه کمی داشته و این چیزی است که حریفان بمبئی – SunRisers Hyderabad یا پایتخت های دهلی بسته به نتیجه مقدماتی 2 روز یکشنبه – می توانند از آن استفاده کنند.

با این حال ، بمبئی دارای یک ترکیب در ترکیب با افرادی مانند کوینتون دی کوک ، ایشان کیشان ، سوریاکومار یداوو ، کی روش پولارد و هاردیک پاندیا است که همه در فرم با خفاش هستند در حالی که ترنت بولت و جاسپریت بومرا با استفاده از توپ به همه سیلندرها شلیک می کنند.

کیشان و د کاک در این فصل در 483 دو مساوی مساوی هستند و مقام های چهارم و پنجم جدول گلزنان دونده را به خود اختصاص داده اند که کیشان میانگین و ضربات بالاتری نسبت به د کاک دارد.

تبلیغ شده

بومرا صاحب Purple Cap با 27 ویکت از 14 مسابقه است در حالی که بولت با 22 ویکت از 14 بازی خیلی عقب نیست و سومین مکان در جدول ویکتورها را به خود اختصاص داده است.

کاگسیو ربادا ، که می تواند در فینال در 10 نوامبر حریف دونفره بمبئی باشد ، با 25 ویکت از 15 بازی ، این دو نفر را در لیست ویکت بگیران جدا می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله