سرخپوستان بمبئی به دنبال حل مشکلات بولینگ در درگیری با تایتان های گجرات هستند

برد سه برد آنها پس از باخت به پنجاب کینگز قطع شد، هندی‌های بمبئی، قهرمانان پنج‌بار، وقتی سه‌شنبه در احمدآباد به مصاف تایتان‌های گجرات می‌روند، به مرگ ضعیف خود در بازی بولینگ رسیدگی می‌کنند. پس از یک شروع ضعیف آشنا، MI از هت تریک برد لذت برد، اما عملکرد چشمگیر آنها توسط پنجاب کینگز با پیروزی 13 ران در روز شنبه کوتاه شد. بمبئی به دلیل مرگ خود بر سر بولینگ ناامید شد زیرا آنها 96 دوش را در پنج اور نهایی واگذار کردند تا به پست 214 PBKS برای 8 اجازه دهند و آنها باید قبل از درگیری GT بولینگ خود را مرتب کنند.

این کوارتت سرعتی متشکل از آرجون تندولکار، جیسون بهرندورف، کامرون گرین و جوفرا آرچر بودند که تحت فشار قرار گرفتند زیرا همه آنها بیش از 40 ران در سهمیه اورهای خود واگذار کردند.

پیوش چاولای باتجربه و همکارش در بولینگ اسپینینگ، هریتیک شوکین، به دلیل محدود کردن جریان دویدن‌ها، به پول پرداخته‌اند، و اولی دو ویکت نیز گرفت.

واحد ضربه‌زنی MI بسیار قوی به نظر می‌رسد و رتبه‌های بالا و متوسط ​​در بین دوها قرار دارند.

در حالی که روهیت شارما و ایشان کیشان در اکثر مواقع شروع خوبی به تیم داده اند، بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم یک نکته مثبت بزرگ برای MI است که توسط دو نفر خارجی کامرون گرین و تیم دیوید به خوبی خدمات داده شده است.

در واقع، گرین و سوریاکومار تقریباً آنها را در مسابقه مقابل پنجاب کینگز با یک پایه 36 توپی 75 ران پیروز شده بودند قبل از اینکه با اورهای جادویی آرشدیپ سینگ در هنگام مرگ به پایان برسند.

همه چیز برای ضربات MI آسان تر نخواهد بود زیرا تایتان ها نیز یک حمله بولینگ قوی دارند.

GT که به دلیل ناتوانی در دفاع از مجموع در این فصل مورد انتقاد قرار گرفت، نشان داد که چگونه می توان این کار را با یک استاد کلاس در اورهای مرگ انجام داد تا تعقیب و گریز Lucknow Super Giants را در مسابقه قبلی خود خفه کند.

ستاره بولینگ GT، مرد کامبک، موهیت شارما بود، که پس از استفاده از تغییرات خود برای نمایش اثر مقابل تیم لاکنو، با جایزه بهترین بازیکن مسابقه کنار رفت.

GT در وضعیت بسیار بدی قرار داشت و LSG با سرعت 105 برای 1 در 14 اور در حالی که 136 را تعقیب می کرد، اما بولرها به رهبری Mohit آنها را رد کردند زیرا او از 12 ران در اور نهایی دفاع کرد.

در حالی که محیط یک مکاشفه بوده است، کهنه سرباز محمد شامی نیز در میان ویکت ها بوده است. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا واقعاً با توپ شلیک نکرده است، زیرا تاکنون تنها یک ویکت را به دست آورده است.

به رهبری رشید خان، دپارتمان اسپین گجرات با مچ اسپینر همکار افغان نور احمد و جایانت تاکور که تحت فشار علیه LSG عمل می کنند، قدرتمند به نظر می رسد.

اگر جایانت در دو اور آخرش فقط 7 تا را واگذار کرد، نور در دو اور آخرش فقط برای پنج ران دو ویکت گرفت تا پیروزی روز دیگر را برای GT رقم بزند.

باتترهای GT مجموع را تعقیب کرده‌اند، اما گاهی اوقات به این دلیل که نتوانسته‌اند امتیاز را در اوورهای میانی بالا ببرند، مقصر بوده‌اند.

در حالی که Wriddhiman Saha و Shubman Gill در آخرین مسابقه خود دوش را در اوج به ثمر رسانده اند و هاردیک بهترین گل را در آخرین مسابقه خود به ثمر رسانده است، GT در برابر LSG حدود 10-15 ران کوتاه بود، عمدتاً به دلیل ضربات آهسته آنها در اورهای میانی، چیزی که تیم باید به آن رسیدگی کند. .

همچنین، GT ممکن است نیاز داشته باشد که به دیوید میلر برتر خود در خارج از کشور زمان بیشتری را در این وسط با تبلیغ او به او اختصاص دهد.

تایتان های گجرات:هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، رشید خان، رایدیمن ساها، آر سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (ج)، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (هفته‌انه)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، رایلی مردیت نهال وادهرا، هریتیک شوکین، ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راغاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله