سرخپوستان بمبئی آرزو دارند که زاهیر خان ، ساگاریکا گاتژ در سالگرد ازدواج سه ساله خود آرزو کنند

ظاهر خان اخیراً برای IPL 2020 در امارات بود© اینستاگرام


با استفاده از شبکه های اجتماعی ، لباس های لیگ برتر هند (IPL) هند بمبئی (MI) آرزوهای خود را به زاهیر خان و همسرش ساگاریکا گاتژ در سه سالگی ازدواجشان منتقل کردند. پیکر سابق هندی در حال حاضر به عنوان مدیر عملیات کریکت برای MI مشغول به کار است و برای IPL 2020 با آنها به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سفر کرده است. با استفاده از اینستاگرام ، MI عکس شایان ستایش از این زوج را منتشر کرد و آن را به عنوان “سه سالها تمام شد ، یک عمر طول می کشد! با آرزوی یک سالگرد بسیار مبارک برای زک و ساگاریکا # یک خانواده # بمبئی هند @ zaheer_khan34sagarikaghatge “.

اخبار

برنده جام جهانی در سال 2017 نامزدی خود را با ساگاریکا اعلام کرد و این دو در همان سال ازدواج کردند.

ساگاریکا یک مدل و بازیگر هندی است که با بازی در “Chak De! India” شناخته می شود. او همچنین یک ورزشکار در سطح ملی است.

هندی ها زاهیر و بمبئی در امارات پیروز شدند و جام IPL را به دست آوردند. این پنجمین عنوان IPL رکورددار MI بود.

Zaheer که به دلیل درز و سرعتش در دوران حرفه ای پر زرق و برق مشهور است ، در 309 مسابقه برای هند بازی کرد و 610 ویکت را به نام خود ثبت کرد. او همچنین برنده جام جهانی ODI 2011 شد ، و جایزه Arjuna و Padma Shri را دریافت کرد. فقط موتیا مورالیتاران (325) و شان پولاک (252) بیشتر از ضاهیر که 237 ویکت قلاب جنوبی را ثبت کرده است ، چماقدارهای چپ دست را سوزن کشیده اند.

تبلیغ شده

وی همچنین در سال 2008 به عنوان یکی از بهترین کریکت سازان ویزدن انتخاب شد و بسیاری از او به عنوان بهترین توپ گوی هند در تاریخ کریکتینگ خود یاد می کنند.

در IPL ، وی نماینده MI ، Royal Challengers Bangalore (RCB) و Delhi Daredevils در IPL بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله