سرجیو آگوئرو سرعتی نخواهد داشت ، رئیس پپ گواردیولا از منچیتسر گفت:

لیگ برتر: سرجیو آگوئرو سرمربی تیم پپ گواردیولا نخواهد گفت

سرجیو آگوئرو در ژوئن امسال جراحی زانو انجام داد.© خبرگزاری فرانسه


پپ گواردیولا ، مدیر منچسترسیتی می گوید با وجود گل نخوردن تیمش در لیگ برتر ، سرخیو آگوئرو را به سرعت وارد عمل نخواهد کرد. گلزن رکورددار سیتی در شکست 2-0 روز شنبه مقابل تاتنهام یک تعویض بدون استفاده بود زیرا او به بازگشت از آخرین مشکل مصدومیت خود نزدیک شده است. این بازیکن 32 ساله آرژانتینی پس از انجام عمل جراحی زانو در ماه ژوئن ، پایان فصل گذشته و شروع کار فعلی خود را از دست داد. وی پس از آن که ماه گذشته از ناحیه همسترینگ آسیب دید ، اخراج دیگری انجام داد.

اخبار

سیتی در این هشت مسابقه برتر در این فصل فقط 10 گل به ثمر رسانده است ، اگرچه سابقه اعتصاب آنها در اروپا چشمگیرتر است و در سه بازی خود 9 گل به ثمر رسانده است.

گواردیولا روز سه شنبه گفت: “ما می خواهیم او دوباره به تمرینات برگردد تا بتواند احساس خوبی در زانوی خود پیدا کند ، این مهمترین چیز است.”

“ما منتظر او هستیم و یک قدم آن را بر می داریم. در این فصل بازی های بسیار زیادی برای انجام داریم و به او نیاز خواهیم داشت. آنچه می خواهیم این است که در بهترین شرایط بهبود یابد.”

پیش از دیدار روز چهارشنبه گروه C لیگ قهرمانان در المپیاکوس ، سیتی روز سه شنبه به یونان سفر می کند.

پس از پیروزی در سه مسابقه ابتدایی خود ، پیروزی جایگاه آنها را در 16 بازی نهایی قطعی می کند و آنها را در تمرکز بر بهبود فرم لیگ برتر خود آزاد می کند.

سیتی در 5 بازی از هشت بازی خود تاکنون امتیازات را کاهش داده و در نیمه پایانی جدول قرار دارد و هشت امتیاز از رهبر تاتنهام عقب است.

گواردیولا که هفته گذشته قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد ، گفت: “یک مرحله یک بار.”

تبلیغ شده

“ما سعی خواهیم کرد (چهارشنبه) شرایط را بدست آوریم و در عین حال ریکاوری کنیم ، با احساسات خوبی برمی گردیم که می توانیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم.”

کاپیتان فرناندینیو از التهاب معده بهبود یافته است و می تواند در حالی بازی کند که بنجامین مندی ، مدافع چپ نیز بعد از مصدومیت دوباره درگیر مسابقه است.

مباحث ذکر شده در این مقاله