ستارگان سابق هند پس از شکستن رکورد IPL Wickets توسط RR Skipper، ژست نمادین Yuzvendra Chahal را بازسازی کردند. تماشا کردن

یوزوندرا چاهال، اسپینر راجستان رویالز (RR) با پشت سر گذاشتن دواین براوو، ستاره سابق چنای سوپر کینگز (CSK) به عنوان برترین ویکت گیر لیگ برتر هند (IPL) تبدیل به تاریخ شد. پس از اجرای قهرمانانه‌اش در وسط، چاهال با ستاره‌های سابق هندی مانند هاربهاجان سینگ، اس سریزانت و محمد کایف گفت‌وگو کرد که در آن باجی اعتراف کرد که یک اکشن خاص از اسپینر RR را از دست داده است.

در حین چت در استار اسپورت، هاربهاجان به چاهال گفت که حسرت ژست نمادین خود را دارد، که باعث شد طوبناتور و همه اطرافیانش این ژست را در استودیو بازسازی کنند و همه از جمله چهال را به هیستری بکشاند. چاهال با دیدن کسانی که در استودیو ژست او را خلق کردند، همین کار را روی زمین انجام داد. اینم ویدیو:

چاهال در مسابقه‌ای با کلکته نایت رایدرز (KKR) در باغ‌های ادن، تاریخچه‌ای را نوشت، زمانی که ساق‌پیننر 184 ویکت خود را در مسابقات به دست آورد. چاهال، کاپیتان KKR، نیتیش رانا را تشویق کرد تا یک شوت ضربه ای بزند که توسط شیمرون هتمایر در پای مربعی عمیق گرفتار شد.

با این ویکت، چاهال (184) از دواین براوو سابق در تعداد ویکت های تاریخ لیگ گذشت. براوو 183 پوست سر گرفت. پیوش چاولا (174)، آمیت میشرا (172) و راویچاندران اشوین (171) نیز در لیست بیشترین ویکت های IPL قرار دارند. چاهال در مجموع 4 ویکت در این مسابقه به دست آورد که به 187 اسکالپ رسید.

او همچنین فصل را خوب آغاز کرده است و در 11 بازی قبل از رویارویی راجستان مقابل KKR 17 ویکت گرفته بود.

با ورود به مسابقه، چاهال عملکرد خوبی را در چهار ویکت ارائه کرد و در طلسم 4 اور خود تنها 25 دوش را واگذار کرد. طلسم‌های یوزوندرا چاهال و ترنت بولت به راجستان رویالز (RR) کمک کرد تا کلکته نایت سواران (KKR) را به 149/8 محدود کند. در پاسخ، راجستان تنها در 13.1 اور هدف را تعقیب کرد و یاشاسوی جیسوال 98 شکست ناپذیر را به ثمر رساند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله