ستارگان برتر هند، از جمله PV Sindhu، Eye Good Show در مسابقات قهرمانی آسیا

شاتل های برتر هند، از جمله پی وی سیندو، دارنده دو مدال المپیک، امیدوارند که با شروع رقابت خود در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در روز چهارشنبه در دبی، ریتم خود را پیدا کنند. چهلمین دوره مسابقات معتبر قاره ای از روز سه شنبه با برگزاری دور مقدماتی آغاز شد، در حالی که قرعه کشی اصلی با حضور تمامی بازیکنان برتر تنها از روز چهارشنبه برگزار می شود. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان برتر در این فصل با ریتم و فرم دست و پنجه نرم می کنند، بازگشت با مدال برای هند کار سختی خواهد بود.

هند تا کنون 17 مدال در ABC به دست آورده است و دینش خانا تنها مدال طلای سال 1965 را به دست آورده است و بازیکنانی مانند سیندو، پراننوی و لاکشیا باید برای شکستن خشکسالی عنوان قهرمانی، واقعاً از پوست خود خارج شوند.

سیندو در یک آزمایش بازگشتی پس از یک محرومیت طولانی مدت از مصدومیت، زمانی که به فینال مسابقات مسترز مادرید اسپانیا رسید، جرقه ای از خود نشان داد و هندی که رتبه هشتم را در کارنامه خود دارد، امیدوار است با شروع مبارزاتش مقابل ون چی تایوانی، بازی “A” خود را پیدا کند. -هسو.

در انفرادی مردان، شماره 9 جهان HS Prannoy ثابت بوده است و او با نمایش خوب در دور افتتاحیه مقابل Phone Pyae Naing از میانمار، برای نبردهای بزرگتر آماده می شود، در حالی که Kidambi Srikanth دارنده مدال نقره قهرمانی جهان در سال 2021 به مصاف بحرین خواهد رفت. عدنان ابراهیم.

لاکشیا سن شماره 6 سابق جهان در سال 2023 مرحله سختی را پشت سر گذاشت زیرا رتبه او پس از یک سری حذف زودهنگام به شدت کاهش یافت و هندی را مجبور به استراحت کرد.

قهرمان بازی های مشترک المنافع راه سختی در پیش دارد و قهرمان سابق جهان، لوه کین یو از سنگاپور، در راه دور ابتدایی ایستاده است.

در انفرادی زنان، مالویکا بانسود با آکان یاماگوچی از ژاپن، فینالیست برتر و فینالیست سال گذشته روبرو خواهد شد، در حالی که آکارشی کاشیاپ با کومانگ آیو کاهیا دیوی اندونزیایی دیدار می کند.

در دونفره مردان، جفت نفر ششم ساتویکسایراج رانکیردی و چیراگ شتی که در اوایل امسال عنوان قهرمانی سوپر 300 اوپن سوئیس را کسب کردند، مقابل ترکیب مالزیایی تان کیان منگ و تان وی کیونگ باز خواهند شد.

MR Arjun و Dhruv Kapila و Krishna Prasad Garaga و Vishnuvardhan Goud Panjala نیز در حال مبارزه هستند.

زوج دونفره زنان تریسا جولی و گایاتری گوپیچاند، دارندگان مدال برنز بازی های مشترک المنافع، به مصاف لنی تریا مایاساری و ریبکا سوگیارتو از اندونزی خواهند رفت.

آشوینی بات و شیخا گوتام و هاریتا ماناژییل و اشنا روی نیز در این مسابقه حضور دارند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله