ستاره LSG نیکلاس پوران ‘شات عالی’ پس از اینکه کرونال پاندیا او را به داخل استخر هل داد. تماشا کردن

سوپر غول‌های لاکنو در حال حاضر با شش امتیاز از چهار بازی در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار دارند. طبیعتاً حال و هوای کمپ شاد است. آنها روز شنبه با پنجاب کینگز روبرو خواهند شد. در حالی که بازیکنان از این مینی استراحت لذت می برند، کرونال پاندیا و نیکلاس پوران را می توان دید که در کنار استخر در هتل تیمشان به شوخی می پردازند. در ویدئویی که توسط LSG در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، پوران به سبک خود انتقام می گیرد.

نیکلاس پوران روز دوشنبه در آتش سوخت. در حالی که تیمش Lucknow Super Giants در حال تعقیب یک هدف عظیم 213 دونده در برابر رویال چلنجرز بنگلور بود، پوران این کار را به عهده گرفت تا تیمش را تقویت کند. او در اور یازدهم با LSG در 99/4 به ضرب خفاش آمد. پوران فقط در دومین توپی که با آن روبرو شد، با یک ضربه بزرگ شش آف RCB اسپینر کارن شارما برخورد کرد. این تازه شروع کار بود. او پنج شش توپ دیگر زد تا تنها با 15 توپ به رکورد 50 دویدن برسد – دومین پنجاه توپ سریع در IPL تا کنون. او در اوور پانزدهم به 50 رسید و در نهایت در اوور 17 رفت. او تنها با 19 توپ 62 توپ را به پایان رساند [4s-4 6s-7] و نرخ اعتصاب او 326.32 بود. این چهارمین بالاترین SR در یک دوره IPL (بیش از 50 دوش) است.

نیکلاس پوران تنها با 19 توپ (4×4، 7×6) 62 تاول زد، در حالی که مارکوس استوینیس 65 توپ از 30 توپ (6×4، 5×6) به ثمر رساند. ورزشگاه چیناسوامی در بنگالورو، در مسابقه لیگ IPL 2023. در این روند، پوران هند غربی نیز با تنها 15 توپ، سریعترین توپ را در نیم قرن این فصل زد. با این حال، بازی قبل از اینکه LSG با راوی بیشنوی و آوش خان بهترین تک‌نفره مهم را از آخرین توپ بیستمین بازی خود انجام دهد، به پایان رسید.

نمایش درخشان پوران و استوینیس به طور کامل برخی از نمایش‌های ضربه‌زنی فوق‌العاده میزبان را تحت الشعاع قرار داد، میزبانانی که در یک مسابقه چالش‌برانگیز 212/2 با سه نفر برتر در ترتیب ضربات خود – ویرات کوهلی، کاپیتان فاف دو پلسیس و گلن ماکسول – به نیمه رسیده بودند. -قرن ها

در حالی که کوهلی برای 61 (44b، 4×4، 4×6) بیرون بود، دو پلسیس (79 دوش؛ 46b، 5×4، 5×6) و ماکسول (59 دوش؛ 29b، 3×4، 6×6) 115 را برای ویکت دوم به میدان رفتند.

ایئوین مورگان، کاپیتان برنده جام جهانی انگلستان در گفتگو با جیو سینما، تحت تأثیر عملکرد پوران قرار گرفت و گفت: “او دست های سریعی دارد. تماشای او در جریان کامل لذتی مطلق است. امشب، او جوایز زیادی در این زمین دریافت کرد.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله