ستاره CSK پیام “بی باک” از MS Dhoni را فاش کرد که او را از کار انداخت

MS Dhoni در هر فصل IPL هدایت CSK را بر عهده داشته است© BCCI/Sportzpics

چنای سوپر کینگز که چهار بار قهرمان لیگ برتر هند (IPL) شده است، در وادار کردن بازیکنان به عملکرد بالقوه مطلق خود مهارت دارد. در طول سال‌ها، این فرنچایز در زمین کریکت شگفت‌انگیز بوده است، علی‌رغم اینکه منتقدان به خاطر استراتژی‌شان و همچنین جذب نیرو مورد سوال قرار گرفته‌اند. در فصل IPL 2023 CSK با 3 برد در 5 مسابقه در رده سوم جدول امتیازی قرار دارد. یکی از ثابت‌ترین اجراکنندگان آن‌ها شیوام دوبی همه‌جانبه بوده است. Dube با اعطای اعتبار به کاپیتان MS Dhoni برای فرمش در این فصل، پیامی از Thala را فاش کرد که او را برای فصل اخراج کرد.

دوبی علیرغم بازی در موقعیتی دشوار برای فرنچایز، 134 ران در 5 مسابقه با میانگین 26.80 به ثمر رسانده است. اگرچه همه‌جانبه می‌داند که توانایی ارائه کارهای بیشتری با خفاش را دارد، اما اعتماد کاپیتان او است که او را قادر می‌سازد تا در این فصل برای فرنچایز بازی کند.

در ویدئویی که توسط Super Kings به اشتراک گذاشته شد، Dube پیامی را از Dhoni به اشتراک گذاشت که برای او “دلگرم کننده ترین و انگیزه بخش” بود.

“ماهی بای (MS Dhoni) یک بار چیزی به من گفت و اینها برای من تشویق کننده ترین و انگیزه بخش ترین کلمات هستند. “تو خوب هستی فقط نترس”.”

در ادامه این ویدئو، دوبی همچنین آخرین فصل IPL را بهترین فصل در دوران حرفه ای خود نامید.

“آخرین IPL بهترین IPL دوران حرفه ای من بود. من این شانس را داشتم که نشان دهم چه کاری می توانم انجام دهم. وقتی مقابل LSG بازی کردم. اعتماد به نفس دارم که می توانم در این سطح به چیزی برسم. و احساس کردم که می‌تواند کریکت‌بازی باشد که فکر می‌کنم هستم و بعد از اینینگ.

“من شروع به این احساس کردم. می توانم در این مرحله دویدن گل بزنم. و موقعیتی که در آن ضربه می زنم به من زمان کافی می دهد. من شانس های زیادی دارم و این به من اعتماد به نفس زیادی داد. و اینینگ 95 مقابل RCB یک امتیاز بود. تقویت کننده اعتماد به نفس عالی برای من،” او گفت.

Dhoni در طول سال ها توانسته است بهترین ها را از بین تعدادی از بازیکنان به دست آورد. در این فصل، این دوبه است که بیشترین سود را از رهبری او می برد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله