ستاره های ملبورن در مقابل سیدنی سیکسرز: میچل استارک به عنوان همسرش آلیسا هیلی قرن 48 توپ را در لیگ بزرگ باش بزرگ زنان تشویق می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: میچل استارک در حالی که همسرش آلیسا هیلی قرن 48 توپ را خرد می کند کف می زند

آلیسا هیلی چهارمین تن WBBL خود را در پیروزی سیدنی سیکسرز مقابل ستارگان ملبورن بدست آورد© توییتر


آلیسا هیلی یک گل برای سیدنی سیکسرز در یکشنبه مسابقات Big Bash League Women (WBBL) مقابل ستارگان ملبورن ، در بیضی شمالی سیدنی به ثمر رساند. سیکسرها با پنج ویکت برنده شدند. با رسیدن به تن خود ، توسط هواداران و هم تیمی های حاضر در ورزشگاه و همچنین همسرش میچل استارک مورد تشویق قرار گرفت. پیسر استرالیایی در محل حضور داشت و می توانست برای او کف بزند ، زیرا او چهار نفر را محکم کوبید تا فقط 48 توپ به قرن خود برسد. دستگیره رسمی مسابقات یک نکته مهم در مورد رسیدن هلی به قرن را به اشتراک گذاشت و عنوان آن را چنین نوشت: “سلامتی صد! او یک قرن عالی را فقط با 48 توپ به ارمغان می آورد. چه افسانه ای # WBBL06”.

اخبار

هیلی و استارک در سال 2015 نامزد کردند و در آوریل 2016 ازدواج کردند. ظاهراً این دو نفر در حالی که فقط 9 ساله نبودند با یکدیگر ملاقات کردند.

این چهارمین صد WBBL هلی بود. 30 ساله با انتقاد شدید 111 رانندگی را از 52 زایمان ، با نرخ اعتصاب 213.46 ، اجرا کرد. او همچنین دارای 15 چهار و شش شش. او توسط تس فلینتاف اخراج شد.

تن هیلی همچنین چهارمین قرن سریع WBBL بود. او فقط صد توپ خود را به 48 توپ رساند.

تبلیغ شده

این یک برد تسلیت برای سیکسرز بود که مبارزات نسبتاً ضعیفی داشته اما موفق به کسب پیروزی در برابر میزهای برتر جدول شده است. Sixers به ​​دلیل نرخ خالص اجرا ، در مسابقات مرحله پلی آف حضور پیدا نکرد.

سیدنی با شش برد از 14 بازی ، فصل عادی را در جایگاه پنجم به پایان برد. آنها شش بازی را از دست دادند. در همین حال ، ملبورن استارز با 8 پیروزی از 14 بازی ، در سه مسابقه شکست ، در بالای جدول قرار گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله