ستاره سابق هند، بازیکن هندی بمبئی را به عنوان “سوپراستار بعدی کریکت جهان” معرفی کرد. ایشان کیشان یا سوریاکومار یاداو نیست

پس از پیروزی بر SRH، MI پیام قوی برای بقیه تیم ها ارسال کرده است.© AFP

عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند، کامرون گرین، بازیکن همه‌جانبه هندی‌های بمبئی، پس از بازی برنده‌اش در برابر سان رایزرز حیدرآباد (SRH) در مسابقه IPL 2023 در روز سه‌شنبه، مملو از ستایش بود. گرین که توسط MI به مبلغ 17.50 کرور در طول حراج کوتاه IPL 2023 خریداری شد، پس از ارتقای خود به رتبه سه، تیم را به 192/5 با 64 هجومی هدایت کرد. او همچنین ویکت بسیار مهم کاپیتان SRH آیدن مارکرام را اسکال زد تا تعقیب SRH را متوقف کند. پاتان پس از پایان مسابقه صحبت کرد و گفت که گرین فوق ستاره بعدی کریکت جهان خواهد بود.

پاتان در برنامه Star Sports Cricket Live گفت: “کامرون گرین سوپراستار بعدی در کریکت جهان خواهد بود. او بازیکنی با استعداد است و ما بیشتر به سراغ او می رویم زیرا او هر روز بازی خود را بالا می برد.”

MI اکنون سه بازی را در IPL 2023 برنده شده است و دلیل بزرگی برای چرخش سریع آنها نحوه عملکرد جوانان آنها مانند گرین، تیلاک وارما و آرجون تندولکار است.

آرون فینچ، بازیکن سابق کریکت استرالیا معتقد است که ترک‌های جوان در ترکیب هندی‌های بمبئی در غیاب ستاره‌های بزرگ ایستاده‌اند که همیشه نشانه خوبی برای هر تیمی است.

فینچ که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “جوانان در غیاب سوپراستارهایی مانند جاسپریت بومراء و جوفر آرچر، برای سرخپوستان بمبئی می ایستند. تیم در دو بازی اول به شدت از دستانش غافل بود، اما این بچه های جوان. این را بر عهده گرفته اند که اکنون تحویل دهند.”

پس از پیروزی بر SRH، MI پیام قوی برای بقیه تیم ها ارسال کرده است که قهرمانان پنج دوره در حال یافتن موجو خود هستند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله