ساینا نهوال از Parineeti Chopra نگاه می کند از Biopic ، بازیگر بالیوود را به نظر او زیبا می کند. به تصویر مراجعه کنید

سهام ساینا نهوال Parineeti Chopras از Biopic نگاه می کند ، بازیگر بالیوود را به نظر او زیبا می کند.  به تصویر مراجعه کنید

Parineeti Chopra ساینا نهوال را در صفحه اصلی در زندگی نامه ستاره بدمینتون به تصویر می کشد.© اینستاگرام


ساینا نهوال ، ستاره بدمینتون هند ، در توییتر خود تصویری از ظاهر جدید Parineeti Chopra بازیگر بالیوود را از نسخه بیوگرافی خود به اشتراک گذاشت. با توئیت مجدد تصویری که یکی از طرفدارانش در توییتر به اشتراک گذاشته است ، ساینا نهوال Parineeti Chopra را دوست داشتنی خود خواند. “ساینا نهوال” این تصویر را زیرنویس کرد: “زیبا و جذاب من # ParineetiChopra #sainamovie”. این ستاره بدمینتون اخیراً هنگام به اشتراک گذاشتن تصاویری از تعطیلات خود در مالدیو با همسرش Parupalli Kashyap ، شبکه های اجتماعی را طوفانی کرد. ساینا نهوال و همسرش ماه گذشته از مسابقات Open Open دانمارک خارج شده بودند.

اخبار

نهوال از مقامات قهرمانی بدمینتون کل انگلیس انتقاد کرده بود که علی رغم افزایش موارد ویروس کرونا در سراسر جهان ، مسابقات را در ماه مارس پیش می برند.

شماره 1 جهان سابق مقامات را مقصر ترجیح دادن سود مالی بر سلامتی بازیکنان می دانست.

نهوال ، که در بازی های المپیک 2012 لندن برنز گرفت ، در توییتی نوشت: “تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم این است که به جای احساس رفاه بازیکنان ، به دلایل مالی اهمیت بیشتری می دادند.”

شاتلر 30 ساله در رده 20 قرار دارد و تنها رویداد تور جهانی (Open دانمارک) را که در این فصل برگزار شد از دست داد.

با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، BWF پس از مسابقات قهرمانی انگلیس در مارس اوایل سال جاری ، همه رویدادهای مهم را به تعویق انداخته بود.

تبلیغ شده

دارنده مدال برنز المپیک لندن پس از وقفه ناشی از ویروس کرونا در ماه آگوست تمرینات خود را در حیدرآباد آغاز کرد.

ماه گذشته ، نهول و کاشیاپ هرگونه نگرانی در مورد آسیب دیدگی را رد کردند و گفته بودند که آنها فصل بعدی را با تور آسیا از ژانویه آغاز می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله