سایمون کاتیچ می گوید IPL 2020 ، SRH در مقابل RCB: می گوید RCB در نیمه دوم مسابقات “فرار از بخار” است

IPL 2020 ، SRH در مقابل RCB: RCBs Batting

IPL 2020: سرپرست RCB ، ویرات کوهلی ، با سرمربی سیمون کاتیچ صحبت می کند© BCCI / IPL


سیمون کاتیچ ، سرمربی Royal Challengers Bangalore (RCB) احساس می کند که گروه خفاش آنها را در نیمه دوم لیگ برتر هند (IPL) 2020 ناکام گذاشته است. کین ویلیامسون 14 امین قرن IPL خود را شکست در حالی که جیسون هولدر یک ضربه محتاطانه بازی کرد سانریسرز حیدرآباد (SRH) روز جمعه پس از شکست دادن RCB با شش ویکت در مسابقات حذفی در ورزشگاه شیخ زاید ، امید نهایی خود را زنده نگه داشت.

اخبار

این پنجمین باخت متوالی RCB پس از شروع عالی فصل خود بود.

سرمربی کاتیچ احساس کرد که پس از شروع قدرتمند نمایش نمایش ، “بخار آب تمام شد”.

کاتیچ در این پست گفت: “ما احساس کردیم که در مارک 10 بازی در مسیر هستیم و پس از آن به چهار بازی گذشته می رویم … اکنون که به آن نگاه می کنیم ، احساس می کنیم که احتمالاً کمی بخار ما تمام شده است.” ارائه بازی.

“به خصوص با خفاش. این احتمالاً همان منطقه ای است که پس از شروع بسیار خوب مسابقات کمی کم رنگ شد. اعتبار امروز به SunRisers ، فکر کردم آنها ما را به زیبایی فشرده کردند. آنها ویکت های اولیه را گرفتند و ما همیشه تحت فشار بودیم بازی کن

RCB در درگیری Eliminator برابر SRH نتوانست به چالش بکشد زیرا جیسون هولدر و تی ناتاراجان با توپ بازی کردند تا تیم تحت هدایت ویرات کوهلی را به 7/131 محدود کنند.

کاتیچ گفت: “ما همیشه احساس می کردیم اگر بتوانیم 150 تخته در بازی داشته باشیم ، مخصوصاً با دو لگی (یوزوندرا چاهال و آدام زامپا) در تیم و دیدن ویکت ،”

تبلیغ شده

وی افزود: “این کار کند بود و کمی چرخش داشت. امروز چمدان های خود را روی هم قرار دهیم و فقط 130 نفر را ناامید کنیم. SunRisers کاملاً مستحق تلاش بودند.”

علی رغم شروع فصل با توجه به نتایج خوب و چهارم شدن در جدول امتیازات ، RCB مجبور شد کار خود را در Eliminator به پایان برساند زیرا SRH یک نیمه نهایی مجازی را با پایتخت های دهلی در روز یکشنبه راه اندازی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله