ساچین سیواچ در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان با پیروزی شروع کرد، دو هندی دیگر تعظیم کردند

ساچین سیواچ (54 کیلوگرم) با یک پیروزی آسان اولین رقابت خود در مسابقات جهانی را با پیروزی آغاز کرد، در حالی که دو بوکسور هندی دیگر روز دوشنبه از رقابت در تاشکند کنار رفتند. برنده مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 توانایی فنی خود را برای ثبت یک تصمیم 5-0 به اتفاق آرا در برابر سرگی نواچ از مولداوی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی وزن باطل به نمایش گذاشت. با این حال، این پرده برای گویند ساهانی (48 کیلوگرم) و نوین کومار (92 کیلوگرم) بود. هر دو بوکسور با احکام اتفاق آرا شکست خوردند. ساچین با حمله بی امان به نوواک در مبارزه دور 32، مسئولیت روند کار را بر عهده گرفت.

این بازیکن 23 ساله با استفاده از مزیت قد و دستیابی بلند خود به ترکیبی از مشت ها تکیه کرد تا در راند اول شرکت کند.

دور دوم از فیلمنامه مشابهی پیروی می‌کرد که ساچین با مشت‌های متلاطم برخورد کرد، که تاثیرگذارترین آنها ترکیبی از ضربه مستقیم، چپ و سپس راست هوک بود. دفاع او به اندازه حمله او قوی بود که در اطراف رینگ می رقصید و مشت های حریفش را مشت می کرد.

ساچین علیرغم اینکه دو راند اول به نفع او اعلام شد، در سه دقیقه پایانی مشت های خود را مهار نکرد. او به کوبیدن مالدووی بدبخت با چندین ضربه مشت، از جمله ضربه بالا، ادامه داد تا یک برد جامع را به دست آورد.

او برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمود صابیرخان دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ خواهد رفت.

ناوین که در برابر انمانوئل ریس دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2021 قرار داشت، کاملاً توسط اسپانیایی مغلوب شد.

او در همان دور اول شمارش ایستاده داشت و هرگز در رینگ کاملاً تهدیدآمیز یا حتی راحت به نظر نمی رسید زیرا تلاش می کرد ضربات مشت خود را به هم متصل کند.

ریس باتجربه که در رتبه دوم قرار دارد، از نظر فنی بسیار برتر از هندی بود و بوکسور اسپانیایی از آن برای تسلط بر مسابقه و به پایان رساندن یک برد راحت استفاده کرد.

ساحانی در نوبت عصر در یک کشتی پر سرعت به مصاف ساخیل آلاخوردوی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان از گرجستان رفت.

او مشت های زیادی پرتاب کرد اما گوویند نیز مانند نوین برای اتصال ضربات خود تلاش کرد و کمی کندتر از آلاخوردوی بود.

سهانی در مسابقات جهانی 2021 در همان مرحله به همین حریف باخته بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله