ساچین تندولکار “هدیه ویژه” برایان لارا ، کریکت هند غربی را به او بازنشسته داد


ساچین تندولکار ، نماد خفاش هند ، بازنشستگی خود را از کریکت بین المللی در همین روز در سال 2013 اعلام کرد. Tendulkar پس از 24 سال در ورزشگاه Wankhede در بمبئی ، در سفر کریکت بین المللی خود وقت خواند. در روزی که کل کشور Tendulkar را بخاطر سهم بی نظیرش در مسابقات کریکت هند به یاد آورد ، استاد فوق العاده در حال توافق در توییتر بود و “هدیه ای فوق العاده” را که از دوست عزیزش برایان لارا و تخته کریکت وست هند دریافت کرد با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اخبار

“#OnThisDay سال پیشwindiescricket و دوستانمBrianLara &henrygayle این طبل استیل زیبا را به من هدیه دادند. طبل من همیشه قدردان چنین هدیه ای فوق العاده خواهم بود و از آنها به خاطر عشق و احترامشان تشکر می کنم. یک بار دیگر متشکرم.BCCI ، “ساچین توییت کرد.

ساچین در ویدئوی منتشر شده در سایت میکرو وبلاگ نویسی ، از کل تیم West West India برای عشق و احترامشان تشکر کرده است. در این ویدئو ، او همچنین فاش کرد که وقتی لارا به خانه اش مراجعه کرده بود ، او ساز را نواخته بود و صدای شگفت انگیزی به نظر می رسید. بعداً ساچین نیز ساز زد.

“دقیقاً یک سال پیش ، در همین روز توسط هیئت کریکت غرب هند ، کل تیم و دوست عزیزم برایان لارا این طبل های فولادی زیبا به من هدیه شد. از نظر من این نشان دهنده عشق و احترامی است که شما برای من و من قائل بودید متقابلاً این کار را انجام دهید. بسیار ممنون از هدیه ویژه ، “ساچین در ویدیو گفت.

تبلیغ شده

“به یاد دارم وقتی برایان لارا به خانه آمده بود ، او این را بازی کرده بود و به نظر شگفت انگیز می رسید. بیایید ببینیم آیا من می توانم کمی بازی کنم. من می دانم که اینطور نیست اما این ادای احترام من به همه شما است. از همه چیز متشکرم قبل از نواختن ساز گفت:

ساچین تنها بازیکنی در تاریخ است که 200 مسابقه را با طولانی ترین قالب انجام داده و 100 قرن بین المللی را در قالب ها به ثمر رسانده است. وی در حال حاضر رکورد جهانی بیشترین تعداد دویدن در مسابقات کریکت 50 و بیش را دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله