ساچین تندولکار مربی راماکانت آچرکار را به خاطر می آورد ، پست احساسی را در توییتر به اشتراک می گذارد


ساچین تندولکار ، اسطوره خفاش هند ، در توییتر خود تصویری را برای مربی کودکی خود راماکانت آچرکار در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت و پیام احساسی را برای او نوشت. آدمکوب سابق هند این واقعیت را برجسته کرد که آچکارار به تعداد بیشماری کریکت نوپا کمک کرده و آنها را برای درک نقاط قوت خود راهنمایی می کند. تندولکار این عکس را به شرح زیر عنوان کرد: “فکر کردن به شخصی بسیار نزدیک به قلب من که به تعداد بیشماری کریکت کریکت ، از جمله من ، کمک کرد تا توانایی های خود را از طریق قدرت ورزش و شخصیت درک کنم. از همه چیز متشکرم ، آچرکار آقا”.

اخبار

آچرکار به دلیل عوارض ناشی از سن در 2 ژانویه 2019 در خانه خود درگذشت.

پیرمرد 47 ساله ، که به عنوان یکی از بزرگترین افراد باتلاش در تمام دوران ها شناخته می شود ، در رقابت های یک روزه بین المللی و آزمون پیشرو است.

Tendulkar 18،426 اجرا در ODI با 49 قرن و 96 نیم قرن دارد در حالی که در طولانی ترین قالب بازی ، او با کمک 51 قرن و 68 نیم قرن 15،921 ران را به ثمر رسانده است.

Tendulkar در طول کار بین المللی خود 200 مسابقه آزمون و 463 ODI انجام داد که بیش از دو دهه طول کشید.

تبلیغ شده

این خفاشگر متولد بمبئی شش جام جهانی برای این کشور بازی کرد و بخشی از مبارزات موفقیت آمیز در سال 2011 بود ، جایی که هند با هدایت MS Dhoni جام را بالای سر برد.

Tendulkar همچنین در طول یک بازی IPL برابر کوچی توسکرز کرالا ، 96 مسابقه 20 Tw2020 انجام داد و یک قرن بالاتر از آن بازی کرد ، و برای Mumbai Indinas بازی کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله