ساچین تندولکار به من ضربه زد و گفت “توجه کیشور کومار بانا دونگا”: ویرندر سهواگ داستان حماسی را بازگو می کند

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق هند که در دوران جوانی او را بت می‌دانست، با ساچین تندولکار افسانه‌ای همکاری افتتاحیه‌ای عالی ایجاد کرد. سهواگ و تندولکار هر دو نقش مهمی در قهرمانی هند در جام جهانی در زمین خانگی در سال 2011 ایفا کردند. در طول سال ها، سهوگ و تندولکار حکایت های زیادی از دوران حضور خود در زمین و خارج از زمین به اشتراک گذاشته اند. در ویدیویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، سهوگ اکنون داستان جالب دیگری را در مورد تندولکار به اشتراک گذاشته است.

به خوبی شناخته شده است که سهوگ عادت داشت آهنگ ها را هنگام ضرب و شتم زمزمه کند زیرا انجام همین کار باعث افزایش اعتماد به نفس او می شد.

سهواگ فاش کرد که در جریان بازی جام جهانی 2011 مقابل آفریقای جنوبی، تندولکار با عادت خود عصبانی شد و در واقع با چوب به او ضربه زد.

ما در جام جهانی 2011 مقابل آفریقای جنوبی بازی می‌کردیم. من در حال کتک زدن آهنگ می‌خواندم و او نیز در آن زمان ارتباط خوبی داشت. او عادت داشت که بین اورها صحبت کند، اما من اصلا صحبت نمی‌کردم. من فقط می‌خواندم. چون این به من کمک می کند تمرکز کنم. این سه اور ادامه پیدا کرد. بعد از اوور چهارم از پشت آمد و با چوب به من ضربه زد. سهواق در ویدئویی که توسط استار اسپورت آپلود شده است به یاد می آورد.

من می‌گفتم، “ما خیلی خوب می‌زنیم. چه چیزی برای صحبت کردن وجود دارد، بیایید ادامه دهیم!” تاکتیک‌های آنها… اساساً چیزهای جیرجیرک. اما من اصلاً به آن اهمیت نمی‌دهم.”

صحبت از مسابقه شد، سهواگ 73 گل را به ثمر رساند، در حالی که تندولکار یک قرن (111) را شکست و این زوج 142 ران برای ویکت افتتاحیه جمع کردند.

با این حال، هند در میانه دچار فروپاشی شد و به 296 محدود شد.

در پاسخ، آفریقای جنوبی با دو توپ به هدف تعقیب کرد.

برای ثبت، این تنها شکست هند در طول مسابقات بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله