ساچین تندولکار بلوز دوشنبه را با یک جلسه خنک کنار استخر تکان می دهد

ساچین تندولکار بلوز دوشنبه را با یک جلسه خنک کنار استخر تکان می دهد

ساچین تندولکار در پست اخیر خود در شبکه های اجتماعی© اینستاگرام


ساچین تندولکار به شبکه های اجتماعی پیوست تا پیام # انگیزه دوشنبه را با چند عکس خنده دار به طرفداران خود ارسال کند ، جایی که می توان اوقات خوبی را در استخر شنا دید. کریکتر سابق هند از زمان آغاز قفل ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی فعال بوده و او مرتباً عکس ها را به اشتراک می گذارد. در آرامش در استخر ، Tendulkar از طریق حساب اینستاگرام خود دو عکس را به اشتراک گذاشت. عنوان عکس ها این بود: “چه کسی گفت دوشنبه بلوز بد است؟ # انگیزه دوشنبه”. Suresh Raina ، هم تیمی سابق Tendulkar ، در مورد این پست با ایموجی اظهار نظر کرد.

اخبار

طرفداران با دیدن اینکه افسانه کریکت اوقات خوبی را سپری می کند ، خوشحالی خود را ابراز داشتند و بسیاری با ایموجی هایی به شکل قلب اظهار نظر کردند.

پست های اخیر برنده جام جهانی 2011 پر جنب و جوش بوده است. آنها از دستور العمل های غذا و عکس های خانوادگی گرفته تا لحظات دمدمی مزاج هستند.

متولد بمبئی ، تندولکار در 15 نوامبر 1989 در یک مسابقه آزمایشی برابر پاکستان در کراچی برای اولین بار در هند حضور یافت. وی اولین حضور خود در ODI را در 18 دسامبر 1989 انجام داد.

Tendulkar به شکستن چندین رکورد کریکت پرداخت و نقش مهمی در قهرمانی جام جهانی 2011 هند با هدایت MS Dhoni ایفا کرد.

هند در فینال جام جهانی در ورزشگاه وانخده سری لانکا را با شش ویکت شکست داد. تندولکار بهترین گلزن دونده و دومین گلزن برتر هند در مسابقات بود.

او جایزه Arjuna ، Rajiv Gandhi Khel Ratna Award ، Padma Shri ، Padma Vibhushan و Bharat Ratna را دریافت کرده است.

تبلیغ شده

در سال 2019 نیز به تالار مشاهیر کریکت ICC راه یافت.

Tendulkar کار خود را در سال 2013 به عنوان بالاترین گلزن در تست ها و ODI ها به پایان رساند ، رکوردهایی که تا به امروز باقی مانده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله