ساچین تندولکار، ویرندر سهواگ حیرت زده مانده است. ICC پس از پیروزی KKR به رینکو ادای احترام می کند

انجمن کریکتینگ هندی در رسانه‌های اجتماعی به ستایش از رینکو سینگ که شوالیه سواران کلکته (KKR) ضربه زدند، پرداخت که یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌ها را در قالب T20 با شکستن پنج شش توپ متوالی در پنج توپ آخر آخر انجام داد و یک سه توپ هیجان‌انگیز را به پایان رساند. پیروزی ویکت مقابل گجرات تایتانز (GT)، مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه نارندرا مودی، احمدآباد روز یکشنبه. رینکو سینگ از کلکته نایت رایدرز، پنج شش ضرب متوالی در اور آخر، روز یکشنبه در استادیوم نارندرا مودی، گجرات تایتانز را برد. کریکت‌باز افسانه‌ای هندی، ساچین تندولکار، خاطرنشان کرد که این مسابقه هیجان‌انگیز به هواداران آموخت که “تا زمانی که تمام نشود تمام نمی‌شود.”

“مسابقه ای که به پایان رسید و شتاب تغییر ادامه داد. یکی احساس می کرد هت تریک رشید یک بازی را تغییر می دهد، اما ضربه قدرتی رینکو چیز خاصی بود. از چند لحظه آخر لذت بردیم. این بازی شگفت انگیز همچنان به ما می آموزد که اینطور نیست. Tendulkar در توییتی نوشت تا زمانی که تمام شود. #GTvKKR.

شریاس ایر، کاپیتان ثابت KKR که در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی کمر در مسابقات IPL 2023 غایب است، نیز یک استوری برای جشن پیروزی تیمش منتشر کرد.

داستان آییر گفت: “چه مسابقه ای، باور نکردنی.

Royal Challengers Bangalore (RCB)، یکی دیگر از فرانچایزهای IPL در توییتر آمد تا هیبت و الهام خود را از ضربه زدن Rinku بیان کند.

RCB در توییتی نوشت: “متعجب و الهام گرفته از آنچه اوایل امشب شاهدش بودیم! ضربه بالا تحت فشار، رینکو! #PlayBold #GTvKKR #IPL2023.”

شورای بین‌المللی کریکت (ICC) همچنین ضربه رینکو را تأیید کرد و به موازات ضربه کارلوس بریثویت، بازیکن همه‌جانبه هند غربی در برابر انگلیس در فینال جام جهانی ICC T20 2016، که در آن او بن استوکس را به مدت چهار شش بازی متوالی در فینال شکست داد و مهر و موم کرد، تقابل کرد. عنوان دوم WI.

ICC در توییتی نوشت: «رینکو سینگ کارلوس براتوایت: «نام را به خاطر بسپار!» #IPL2023 #T20WorldCup.

ویرندر سهواگ، بازکننده افسانه‌ای هندی نیز در توییتی نوشت: “درود بر لرد رینکو سینگ. 5 شش در 5 توپ در آخرین اوور تعقیب و گریز. یکی از بهترین آخرین ضربه های بیش از حد در تعقیب و گریز که تا به حال دیده اید. #KKRvGT.”

عرفان پاتان، بازیکن سابق هندی همه کاره نیز ضربه رینکو را ستود.

پاتان در توییتی نوشت: “ضربه باورنکردنی توسط @rinkusingh235 چه بردی توسط KKR.”

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هندی نیز از قهرمانی های رینکو ابراز خوشحالی کرد و او را “یکی از سخت کوش ترین کریکت بازانی که می شناسم” خواند.

کایف گفت: “برای رینکو سینگ، یکی از سخت کوش ترین کریکت کارانی که می شناسم، بسیار خوشحالم. او اهل علیگره است، با پیشینه خانوادگی بسیار ساده. اولین فصل او با تیم UP آخرین فصل من بود.”

با آمدن به مسابقه، گجرات تایتانز در 20 اور خود پس از انتخاب اول ضربه زدن، امتیاز 204/4 را ثبت کرد. ویجی شانکار با 63 توپ از 24 توپ، متشکل از چهار مرز و پنج توپ، بهترین گل را به ثمر رساند. سای سودارشان نیز دومین نیم قرن خود را در IPL 2023 به ثمر رساند و در 38 توپ متشکل از سه توپ چهار و دو شش توپ 53 گل به ثمر رساند. شوبمن گیل همچنین یک ضربه محکم از 39 ران در 31 توپ، با پنج چهار توپ انجام داد.

سونیل نارین منتخب پرتاب کننده های KKR بود که در چهار اوور امتیاز 3/33 را گرفت. سویاش شارما نیز پس از سه بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقه قبلی به روند خوب خود ادامه داد و در چهار اوور خود امتیاز 1/35 را گرفت.

در تعقیب 205 ران، KKR به 28/2 کاهش یافت، اما کاپیتان نیتیش رانا (45 توپ از 29 توپ با چهار مرز و سه شش توپ) با ونکاتش آییر که 83 در 40 گل 83 را به ثمر رساند، یک جایگاه صد ران برای ویکت سوم قرار داد. توپ هایی که از هشت چهار و پنج شش تا تشکیل شده بود.

اخراج این دو ضربه ست و هت تریک رشید، KKR را در امتیاز 155 بر 7 به عقب برد. این معادله در اور نهایی به 29 ران رسید. رینکو سینگ با یک کلاچ کوتاه به میدان آمد و در فینال پنج ضربه متوالی را زد تا پیروزی غیرمحتمل برای KKR رقم بخورد. رینکو در 21 توپ متشکل از یک چهار و شش شش امتیاز 48* را به ثمر رساند.

رشید با گرفتن امتیاز 3/37، منتخب بولرهای GT بود. آلزاری جوزف دو تا، جاشوا لیتل و محمد شامی هر کدام یک ویکت گرفتند.

رینکو سینگ به خاطر بازی باورنکردنی خود که برنده مسابقه بود، جایزه “بازیکن برتر” را دریافت کرد.

KKR با این برد با دو برد از سه بازی خود و یک شکست به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد. آنها در مجموع چهار امتیاز دارند. GT به رتبه چهارم سقوط کرده است و رکورد برد- باخت مشابه KKR دارد، اما KKR به دلیل نرخ خالص اجرای برتر یک موقعیت بالاتر است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله