ساچین تندولکار، روهیت شارما نمی‌تواند آرام بماند در حالی که کامرون گرین به Maiden IPL 2023 Century ضربه می‌زند. تماشا کردن

اولین قرن IPL کامرون گرین به هندی‌های بمبئی (MI) کمک کرد تا در بازی یکشنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه Wankhede، یک پیروزی 8 ویکتی در برابر Sunrisers Hyderabad به دست آورند. با پیروزی مقابل SRH، هندی‌های بمبئی به رده چهارم رسیدند و امیدهای خود را در پلی آف زنده نگه داشتند. گرین ششمین بازیکن هندی بمبئی بود که یک قرن IPL را به ثمر رساند و سومین بازیکن خارج از کشوری بود که این کار را برای قهرمانان 5 بار انجام داد. گرین با 100 امتیاز از 47 بیشترین امتیاز را برای MI کسب کرد در حالی که کاپیتان روهیت شارما 56 امتیاز از 37 تحویل را به نمایش گذاشت. برای SRH، بوونشوار کومار و مایانک داگار هر کدام یک ویکت به دست آوردند.

هندی های بمبئی در تعقیب هدف 201، ستاره باز کننده خود، ایشان کیشان را در اور سوم بازی از دست دادند. با این حال، دو نفر از کامرون گرین و روهیت شارما به توپ گیران SRH در سراسر زمین و تیک تاک اسکوربورد تیمشان ضربه زدند.

جفت ضربه‌زنی در رویکرد خود تعیین‌کننده بود و کاسه‌بازان SRH را وادار کرد تا برای شادی از شرایط عالی ضربه زدن سخت تلاش کنند.

بولرهای حیدرآباد نتوانستند هیچ خریدی از ویکت دریافت کنند و در فواصل منظم دوش را از دست دادند.

گرین در اور نهم بازی یک توپ 20-50 را به ثمر رساند. دو نفر از گرین و روهیت به مدت 19 ران ویورانت شارما را دود کردند.

روهیت به قتل عام ادامه داد در حالی که او با چکش 3 تایی متوالی با ضربات ضربان عمران مالک به اوور رسید. این دو تاول زده در اور یازدهم بازی، 100 ران مشارکت کردند.

روهیت نیم قرن خود را در 32 توپ مطرح کرد در حالی که گرین به دویدن های خود ادامه داد.

در اوور چهاردهم، مایانک داگار موفقیت بزرگی را برای تیمش به ارمغان آورد زیرا او ضربه گیر خطرناک روهیت را با نتیجه 56 بر 37 حذف کرد.

سپس سوریاکومار یداو، ضربه زن راست دست به خفاش آمد. سوریاکومار و گرین دست به دست هم دادند و با کمک سه مرز و یک شش مرز بزرگ، 20 ران به مالک ضربه زدند.

در اوور هجدهم، گرین تک دوش را به ثمر رساند تا اولین قرن خود را شکست دهد و تیمش را با پیروزی 8 ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد به خانه هدایت کرد.

پیش از این، شراکت ویکت افتتاحیه ویورانت شارما و مایانک آگاروال با 140 ران باعث شد تا سانرایزرز حیدرآباد (SRH) به 200/5 مقابل هندی‌های بمبئی (MI) در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه وانخیده در روز یکشنبه برسد.

ویورانت اولین گل خود را در نیم قرن به ثمر رساند و پس از به ثمر رساندن 69 توپ از 47 توپ به پاویلیون بازگشت در حالی که مایانک آگاروال اولین پنجاه توپ خود در این فصل را به ثمر رساند و 83 توپ از 46 توپ را به ثمر رساند.

در مرحله اول، ویورانت و مایانک آگاروال، بازکننده‌های SRH، شروع خوبی داشتند، زیرا در پاورپلی، هیچ ویکتی را از دست ندادند و 53 ران روی اسکوربورد اضافه کردند.

باتر جوان ویورانت در اورهای 9.5 با 36 توپ 50 توپ برای دخترش به ارمغان آورد. نگرانی MI در حال افزایش بود زیرا هر دو بازکننده در وسط ضربه محکمی می زدند و 100 دوش در 11 اور اضافه می کردند.

در اور سیزدهم، ویورانت و آگاروال جیسون بهرندورف را با زدن 19 ران با زدن دو شش و یک چهار ضربه به تنبیه کردند.

آگاروال همچنین در آخرین مسابقه SRH به فرم خود بازگشت، او پنجاه توپ خود را در 12.2 اور به ثمر رساند.

ویورانت پس از انجام یک بازی عالی با 69 توپ از 47 توپ، توسط آکاش مادوال در 13.5 اوور اخراج شد. او در اینینگ های خود نه چهار و دو ضربه شش زد.

ضربه آگاروال زمانی به پایان رسید که آکاش مدهوال او را در اور 16.4 دفع کرد. او در مقابل 46 توپ، 83 توپ درخشان را به ثمر رساند. سپس MI یک ویکت سریع از گلن فیلیپس گرفت که تنها یک ران به ثمر رساند. کریس جردن او را در اورهای 17.4 اخراج کرد.

MI در نوزدهمین اوور مدوال یک بازگشت عالی انجام داد، زمانی که او در توپ‌های متوالی توپ‌ها را پاک کرد. او هاینریش کلاسن را در 18 سالگی و سپس هری بروک را با اردک اخراج کرد.

با شش توپ آخر، SRH در 20 اور مجموع 200/5 را ثبت کرد. Sanvir Singh 4* و Aiden Markram 13*.

آکاش مدهوال منتخب بولرها بود، زیرا او با واگذاری تنها 37 ران، چهار ضربه کوبنده را اخراج کرد. جردن همچنین توانست یک ویکت بگیرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله