سانیا میرزا در 34 سالگی عکس های شایان ستایش خانوادگی ارسال می کند. عکسها را ببینید

سانیا میرزا در 34 سالگی عکس های شایان ستایش خانوادگی ارسال می کند.  عکسها را ببینید

سانیا میرزا به همراه پسرش ایذان در حین مسابقه تنیس© اینستاگرام


ستاره تنیس هندی ، سانیا میرزا روز یکشنبه 34 ساله شد و او این جشن را به همراه شوئیب مالک و پسرش ایذان جشن گرفت. برنده شش بار گرند اسلم چند عکس از شب را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت و باعث محبوبیت طرفداران شد. سانیا در سال 2010 با مالک کریکت پاکستانی ازدواج کرد و در سال 2018 از پسر آنها استقبال کرد. او اخیراً از بدو تولد پسرش در تنیس بازگشت. یکی از این عکس ها مربوط به کل خانواده بود ، که او عنوان آن را “خانه” نوشت.

اخبار

روز یکشنبه ، بسیاری از شخصیت های معروف برای انتقال خواسته های خود به شبکه های اجتماعی رفتند. یووراج سینگ ، کریکت سوار اسبق هند نیز در توییتر خود نوشت و نوشت: “تولدت مبارک مامانی میرچی @ MirzaSania! امیدوارم یک سال” آس “داشته باشید! بارهای عشق همیشه”.

میرزا اخیراً در شبکه های اجتماعی فعال است و بیشتر عکسهایش معطوف به پسرش است. در اوایل سال جاری ، او همچنین اولین هندی شد که برنده جایزه قلب فدرال جام شد.

وی تا زمان بازنشستگی از مجردی در سال 2013 ، از طرف انجمن تنیس زنان شماره 1 هند بود. او که یک متخصص دوبل است ، جایزه Arjuna ، Padma Shri ، Rajiv Gandhi Khel Ratna و Padma Bhushan را نیز دریافت کرده است.

وی در سال های ابتدایی خود در سال 2005 موفق به کسب عنوان تازه وارد سال WTA شد. وی که به عنوان یک خط مقدم تهاجمی شناخته می شود ، دارای یک حرکت زمینی قوی است. او همچنین به دلیل بازگشت سرویس ها ، به ویژه با برندگان بازگشت شناخته شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله