سانیا میرزا ، پسر ایذان در “Twinning” Photo Is cuteness Overload. به عکس مراجعه کنید

سانیا میرزاس

سانیا میرزا ، که با شوعیب مالک کریکت ، ازدواج کرده است ، پسرش را در اکتبر 2018 به دنیا آورد.© سانیا میرزا / اینستاگرام


سانیا میرزا تصویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن دیده می شود که با پسرش ایذان میرزا مالک در حال ژست گرفتن است و عنوان آن را “دوقلو شدن و پیروزی با ستاره کوچک من” عنوان کرده است. سانیا ستاره تنیس هند با شوعیب مالک کریکت باز پاکستانی ازدواج کرده است. سانیا ، که اخیراً 34 ساله شد ، ماه گذشته گفته بود که پس از بارداری مطمئن نیست که به زمین تنیس برگردد. وی در نامه ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته نوشت: “من در طول بارداری حدود 23 کیلوگرم پوشیدم ، مطمئن نبودم که آیا می خواهم دوباره به تناسب اندام برگردم و دوباره تنیس بازی کنم.”

اخبار

سانیا پسرش را در اکتبر 2018 به دنیا آورد و تقریباً دو سال از بازی دور بود.

اگرچه در بازگشت ، او بلافاصله در معرض دید بود زیرا در ژانویه سال 2020 با شریک زندگی دونفره خود نادیا کیچنوک عنوان بین المللی هوبارت را به دست آورد.

سانیا در نامه خود نوشت: “من با رژیم های بسیار تمرینی و رژیم های غذایی بسیار سخت حدود 26 کیلو وزن کم کردم و به تنیس برگشتم ، زیرا این چیزی است که من می دانم ، دوست دارم و انجام می دهم.”

خانم 34 ساله گفته بود که پس از تماشای مستند “Being Serena” درباره زندگی سرنا ویلیامز برنده چند گرند اسلم الهام گرفته است.

تبلیغ شده

مانند سانیا ، ویلیامز نیز پس از زایمان به دادگاه بازگشت.

“بارداری چیزی است که من برای اولین بار در زندگی ام تجربه کرده بودم. به آن فکر کردم و فکر می کنم همه ما در مورد آن تصویر خاصی داریم اما وقتی آن را تجربه کردید معنای آن را درک می کنید. این کاملا شما را به عنوان انسان “، سانیا در نامه نوشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله