سانیا میرزا ، با الهام از سرنا ویلیامز ، نامه احساسی قلم ها


سانیا میرزا ، آس تنیس هند ، روز چهارشنبه در شبکه های اجتماعی یادداشت احساسی را نوشت و در مورد سفر خود به مادر شدن و سپس بازگشت به زمین ، در بالاترین سطح رقابت صحبت کرد. میرزا همچنین طرفداران خود را به تماشای مستند “Being Serena” ترغیب کرد و خاطر نشان کرد که سفر سرنا ویلیامز شبیه او است. سانیا میرزا در یادداشت خود گفت که پس از مادر شدن ، مطمئن نبود که آیا او هرگز به بازی تنیس باز خواهد گشت. سانیا در نامه خود می گوید: “در دوران بارداری حدود 23 کیلوگرم پوشیده ، مطمئن نبودم که آیا می خواهم دوباره به تناسب اندام برگردم و دوباره تنیس بازی کنم.”

اخبار

سانیا اضافه کرد که با پیروی از یک رژیم غذایی سخت و قرار دادن در حیاط های سخت در طول جلسات تمرین ، او توانست حدود 26 کیلو وزن کم کند و به ورزشی که دوست دارد برگردد.

سانیا افزود: “من با رژیم های تمرینی زیاد و رژیم های غذایی بسیار سخت حدود 26 کیلو وزن کم کردم و به تنیس برگشتم زیرا این همان چیزی است که من می دانم ، دوست دارم و انجام می دهم.”

سانیا میرزا که پس از تقریباً دو سال فاصله به زمین تنیس بازگشت ، با کسب عنوان بین المللی هوبارت با شریک زندگی دونفره خود نادیا کیچنوک بازگشتی رویایی را رقم زد.

تبلیغ شده

سانیا در مورد پیروزی خود در استرالیا گفت که به خود افتخار می کند که در بالاترین سطح بازگشت موفقیت آمیز داشته است.

سانیا گفت: “سرانجام ، هنگامی که پس از بازگشت در هوبارت پیروز شدم بسیار حیرت انگیز بود. من صادقانه به خودم بسیار افتخار می کردم که توانستم دوباره خودم را در بالاترین سطح رقابت کنم و فکر می کنم از آنجا که از نظر ذهنی حضور داشتم ،”

مباحث ذکر شده در این مقاله